CATSOCIETY CATSOCIETY ESA
the scp eva surga archives foundation

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups    
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

I Love Myself... I Love You
Goto page 1, 2, 3  Next

Post new topic   Reply to topic    CATSOCIETY ESA Forum Index -> welkom bij catsociety esa
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:39 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

'I love you' is a simple phrase
That anyone can say
But when I say those words to you
They're meant in a special way

And when I wish you all that's best
Today, and always too
My wish is filled with loving thoughts
Because it's just for you

I love you all,

grandmaster eva surga, lv
scp 2544

learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.
follow eva surga on twitter: IATC Authority.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:39 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

catsociety.nl - home of eva surga

follow eva surga on

learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:40 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

who's that girl?

who is she?

could that be...?

ik zeg verder niks!

eva, you'll never know...

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:42 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:43 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

T h r e e D e l i c i a s s D a n c e S o u n d s . . .

http://twitter.com/evasurga/status/93375926758416384

T h i s I s W h a t I L i k e !

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:44 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

Eenieder die knap wil worden en alles wil weten: volg de kennismakingskursus MOST (Mysticism, Occultism, Spirituality, Technology) van de Society of the Cat People. Lees eerst al mijn posts in de diverse fora en als dat je interesse nog verder heeft gewekt, applieer dan door te mailen naar sendmycopy@hotmail.com. Je kunt ook eerst mij mailen voor meer info: Eva Surga, msecondany@gmail.com. Als je echt qua kennis verder wil komen in je leven: bezoek www.catsociety.nl. Bezoek ook eens magicsessions, makrendih en radioactivity.

Met het volgen van de Kennismakingskursus MOST ontvang je tevens het zeer unieke - want handgemaakte - boek 'The Magicalbum' en ben je lid van de Society of the Cat People Founded 886 CS waardoor je alles komt te weten hoe het nu eigenlijk allemaal echt zit in de wereld. Let wel: de toelatingsvoorwaarden zijn daarom dus zeer pittig! Wees dus niet teleurgesteld of boos als je niet toegelaten wordt tot mijn Orde, maar je kunt het altijd proberen...

Eva Surga, Scp LV.

hier staat meer info over de toelatingsvoorwaarden: http://catsociety.nl/esa/viewforum.php?f=39

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:44 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

Quote:
'Most' is ook de naam van een studierichting: Mysticism, Occultism, Spirituality, Technology. het is de studie die 'het algeheel concept' behandelt en verklaart van waaruit de waarneembare en niet-waarneembare wereld is ontstaan, en alle daaruit voortvloeiende verschijnselen zoals taal, tekens, symbolen, waarden, code en cultuur.

Quote:
NEO

Hello?

MORPHEUS (V.O.)

Hello, Neo. This is Morpheus.

Neo's knees give and he falls into his chair.

MORPHEUS (V.O.)

I had hoped for this conversation
to take place under less adverse
conditions, but you can never
count on hope, can you, Neo?

NEO

... no.

MORPHEUS (V.O.)

I've been watching you, Neo, and I
want to meet you. I don't know if
you're ready to see what I want to
show you, but unfortunately, we
have run out of time. They're
coming for you, Neo. And I'm not
sure what they're going to do.

NEO

Who's coming for me?

MORPHEUS (V.O.)

Stand up and see for yourself.

Quote:
dag eva,

de cursus is zeer goed verlopen, hier ben ik erg dankbaar voor.

alles van de informatie valt nu op de juiste plaats en het blijft steeds meer dimensies krijgen. Ik begrijp nu ook de basis van code beeldspraak en kleur duiding. De codetaal kan ik nog niet zelf hanteren maar de basis kan ik er wel van opmerken, zeker in de media, ik had nooit gedacht dat dit zo wijdverspreid zou zijn!!

Quote:
MORPHEUS

I imagine, right now, you must be
feeling a bit like Alice, tumbling
down the rabbit hole?

NEO

You could say that.

MORPHEUS

I can see it in your eyes. You
have the look of a man who accepts
what he sees because he is
expecting to wake up.

A smile, razor-thin, curls the corner of his lips.

MORPHEUS

Ironically, this is not far from
the truth. But I'm getting ahead
of myself. Can you tell me, Neo,
why are you here?

NEO

You're Morpheus, you're a legend.
Most hackers would die to meet you.

MORPHEUS

Yes. Thank you. But I think we
both know there's more to it than
that. Do you believe in fate, Neo?

NEO

No.

MORPHEUS

Why not?

NEO

Because I don't like the idea that
I'm not in control of my life.

MORPHEUS

I know exactly what you mean.

Again, that smile that could cut glass.

MORPHEUS

Let me tell you why you are here.
You are here because you have the gift.

NEO

What gift?

MORPHEUS

I've watched you, Neo. You do not
use a computer like a tool. You
use it like it was part of
yourself. What you can do inside
a computer is not normal. I know.
I've seen it. What you do is magic.

Corben wrote:
Ik heb een tijdje geleden de 666 euro betaald om aan de cursus te mogen beginnen. Het is een ongelooflijk leerrijke ervaring geweest, zowel dankzij de inhoud die me werd gegeven als dankzij de levendigheid van de lesgever.

Dit is een avontuur, bijna een filmische ervaring die ik helemaal vanuit BelgiŽ bij onze Noorderburen ben komen opdoen. Deze vakantie (want zo zag ik het) zal ik dan ook nooit vergeten, er is een hele nieuwe wereld opengegaan en daar wordt ik elke dag rondom mij automatisch aan herinnert.

Is 666 euro teveel? 666 euro is te weinig! Ik heb eigenlijk te weinig betaald, dit is zeer vreemd, kijk; een hele week face to face les gekregen van waarlijk, een grootmeester; 10 uur tot soms 21 uur 's avonds, 2 etentjes, mijn prachtige cursus en een hoop audio en video materiaal die erbij zitten en dan nog die draagtas en andere dingen, ik zou het zo opnieuw doen. Het dure gedeelte van de reis zijn de hotelkosten, niet de opleiding want dit draait duidelijk niet om het geld maar om iets helemaal anders.

Nu is het aan mij om de informatie verder uit te werken en persoonlijk te ontwikkelen, het is een zeer grote opluchting om te beseffen dat men in de hele wereld zoveel om deze kennis geeft. Mijn respect voor de mensheid is weer aanwezig en het blijft magisch om te zien hoe ver dit eigenlijk rijkt. Ik wil de leerkracht bedanken voor zijn humoristisch en doordachte aanpak, mijn contactpersoon en eva voor de langdurige begeleiding.

ps. eigenlijk ben ik in mekaar geslagen en moest dan deelnemen aan seksorgieŽn, duivelse sekte rituelen en moest onder druk supporteren voor het nederlands elftal terwijl de leerkracht mij martelde met vreselijke urbanus imitaties en daarna hebben ze me zonder onderbroek of geld ergens in een hollandse goot achter gelaten.... (grapje)

groetjes,
Cor Bend

Quote:
MORPHEUS

As children, we do not separate
the possible from the impossible
which is why the younger a mind is
the easier it is to free while a
mind like yours can be very
difficult.

NEO

Free from what?

MORPHEUS

From the Matrix.

Neo locks at his eyes but only sees a reflection of
himself.

MORPHEUS

Do you want to know what it is,
Neo?

Neo swallows and nods his head.

MORPHEUS

It's that feeling you have had all
your life. That feeling that
something was wrong with the
world. You don't know what it is
but it's there, like a splinter in
your mind, driving you mad,
driving you to me. But what is it?

The LEATHER CREAKS as he leans back.

Corben wrote:
Eigenlijk is mijn bovenstaand relaas nog een understatement...

Dit is echt een week geweest die alle twijfel wegneemt op eender welk gebied, de kennis geeft zoveel zelfvertrouwen, persoonlijke verrijking in mijn dagelijks handelen en een openbaring van wat er in de media wordt gezegd. Het is echt zoals in de film the matrix wanneer neo plots de 0 'en de 1 'en kan zien en Mr. Smith een pak rammel verkoopt. How far does the rabbithole go? that far!

Ik besef wel dat er ook mensen zijn die deze informatie helemaal niet zouden begrijpen, mensen met veel boekenkennis of drukke maatschappelijke functies, je moet echt iemand zijn die voor zichzelf reeds de basis bouwstenen van de realiteit heeft beoefend, iemand die zich a la jonathan livingstonn seagull reeds bedreven heeft in het opmerken van de microprocessen van het leven, iemand die de kunst van het vliegen beoefend in plaats van het zoeken naar voedsel samen met de kudde.

Quote:
MORPHEUS

The Matrix is everywhere, it's all
around us, here even in this room.
You can see it out your window, or
on your television. You feel it
when you go to work, or go to
church or pay your taxes. It is
the world that has been pulled
over your eyes to blind you from
the truth.

NEO

What truth?

MORPHEUS

That you are a slave, Neo. That
you, like everyone else, was born
into bondage... kept inside a prison
that you cannot smell, taste, or touch.
A prison for your mind.

Outside, the WIND BATTERS a loose PANE of glass.

MORPHEUS

Unfortunately, no one can be told
what the Matrix is. You have to
see it for yourself.

NEO

How?

MORPHEUS

Hold out your hands.

In Neo's right hand, Morpheus drops a red pill.

MORPHEUS

This is your last chance.
After this, there is no going back.

In his left, a blue pill.

MORPHEUS

You take the blue pill and the
story ends. You wake in your bed
and you believe whatever you want
to believe.

The pills in his open hands are reflected in the glasses.

MORPHEUS

You take the red pill and you stay
in Wonderland and I show you how
deep the rabbit-hole goes.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:45 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:45 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

hierbij wens ik de lezers van mijn fora en iedereen
een goede jaarwisseling! kijk goed uit voor het vuurwerk,
en tot in het nieuwe jaar!

en bedankt voor de belangstelling om mijn fora
te bezoeken en mijn posts te lezen!

laten we van 2009 een mooi, goed, gezond
en qua kennis vruchtbaar jaar maken!

zullen we samen naar watch her schat hier eau...

zorg dat kniemand je ziet!

allebei zag ik bij jou!

eva surga.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:46 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

"Het kenmerk van recht is het vermogen zich te adjusteren
daar waar het nodig is."

- Eva Surga

catsociety.nl - embassy of the eva surga archives foundation

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:47 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

vandaag ben ik jarig! ik ben thirty gone geworden...

eerst maar even gewoon les. feliciteren mag hoor!

eva, dirty one, ha ha...

15 hap pril 2009, 31 jaar.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:47 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

S C P R O X

this is... the magic sessions!

saving for my love / assume position one / wait till the urge to purge / adjust altitude / resist, don't do it / adjust altitude again / endure / release a natural course / grab your gear / go to pelican bay / it's funny / let's have fun / release / let's have fun again / and again / release / purge / smash / niburu means urubin / soak means sopn / sopn to purify, oh so gladly glide / sopn till you got satisfied (yes, you may come, multiple orgasms, plural marriage, ha ha...) / sopn till it's clean, what a gladly foam / lift / elevate / elevate higher / smash it / tilweh / till i am juicy / aside the law the ascencion: X / wait till cyle returns / do once again X till you've reached the ceiling / let go naturally / seal after the second tear of allah (the low lying hall) has fallen - this is the very best proudcedure! that is: if you can afford it! 3Q!

eva, fever.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:48 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

Quote:
Magicalbum (Noun)

Magicalbum refers to a book of mysticism released in 2002 by a mystical order of 'Cat People'.

Usage: The Magicalbum is the most coveted unknown book in the bibliophile world.

Tags: magick, mysticism, occult, secrecy, spirituality

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:49 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

it's christmas time.

het is zover: kerst 2009 is aangebroken. maar wat is - codisch geduid - kerst? waarom is deze gebeurtenis - de geboorte van het kin dek je jezus - zo prominent, zo belangrijk voor zij allen die het christelijke geloof aanhangen? en waarom heeft het islam, het geloof der muil ezel manden, er weinig tot niets mee?

alles in het leven is code: een uitbeelding van dat ene, een verwijzing naar dat ene. zodanig gebracht dat gewone mensen daar geen erg van hebben, geen idee van hebben. omdat vroeger ooit de kb'er die het wilde delen met de gewone, stomme mensen bemerkte dat hij ermee werd beschimpd, gepest werd, geminacht werd, er om gehoond werd. omdat hij toen merkte dat als hij het in codetaal bracht op een wijze waarmee hij de mensen kon illusioneren, entertainen, hij dan er niet meer mee bespot werd, dat hij er zijn broodwinning mee kon maken, de kost ermee kon verdienen. ja, zelfs er grote aanzien door kreeg, geschiedenis mee kon maken, de mensheid vorm geven. zo bizar is het. en zo ontstond het grote geheim des levens, dat wat mysterie is.

en hij kon er macht mee krijgen. wie de wereld politiek wil besturen, maar geen kennis heeft van de geheimen der vrijmetselarij is kansloos. wie van de zeven dwergen een produktiebudget wil loskrijgen gelijk aan james camerons avatar speelfilm maar geen scp gm kb'er is kan het wel vergeten. dus hoe zit de wereld in elkaar eigenlijk?

kerst is een k erts, de knijp ore, de gekruiste delfstof. zijn gegner is de mast der christ. christmas is de kanaal rits massa. verdere elaborering van deze codische procedures valt helaas onder de ror en is niet toegestaan in het openbaar. kerst mist is daarom het feest der kruismensen, zij die van de x zijn, de ophangers. de witte x biedt redding, is veilig. de x brengt je terug naar waar je vandaan kwam, waar je aan gehecht was. de x is de nieuwe geboorte, de nieuwe kans waarna een nieuw leven, een nieuw jaar begint. daarom is voor het christelijke geloof de kerstviering zo belangrijk. meer nog dan de lijdensweg, kruisiging en dood van jezus - het pasen, het feest der pasta eiland dagen. de x is echter niet geschikt voor de mosselman die het van de o moet hebben, het feest der zwarte doos dat zuigt.

ik wens al mijn lezers hierbijt een zalfligt kertsfeest 2009!

eva surga van de catsociety.

PARKA = PAARD MET KAT

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jul 21, 2011 9:49 pm    Post subject: I Love Myself... I Love You Reply with quote

"Mysticism should be adapted, or accepted. It cannot be argued."

- Tim Maris

"Smash only fortifies the outer rim. It's the rubber that corrects the inner circle."

- Tim Maris

hierbij wens ik al mijn lezers een zaal ligt uiteinde...

Eye,
Eye glove the colourful clothes she wears
And the way the sunlight plays upon her hair
Eye here the sound of a gentle broom
On the wind that lifts her perfume through the air

I'm picking up good vibrations
She's giving me excitations
Good, boob boob, good vibrations
Good, boob boob, excitations
Good, good, good, good vibrations
Excitations...

Change my eyes, she's somehow closer now
Softly smile, I know she must be kind
When I look in her eyes
She goes with the two
Off blossom word

Good, boob boob, good vibrations
Good, boob boob, excitations
Citation...

I don't know a wear but she sends me there
Oh my my my, what a sensation
Oh my my, what an elation

Got tue keep those look good
Vibrations that happening with her
Got tue keep those look good
Vibrations that happening with her

...en een knallend nieuw jaar!

eVa!

2 0 1 0

ALLAE LANGES SEIN TUM = ALL LANGUAGES ARE ONE

Back to top
Post new topic   Reply to topic    CATSOCIETY ESA Forum Index -> welkom bij catsociety esa All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum