|
CATSOCIETY ESA the scp eva surga archives foundation
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
eva surga Site Admin

|
Posted: Wed Sep 23, 2009 9:11 pm Post subject: |
|
|
| talithakumi wrote: |
fish are friends not food
talithakumi |
ja zoiets heet een TROMPE D'OEIL, gezichtsbe google ing... letterlijk: een vergissing van het oog.
eva, trompet de uil. _________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
out december 9, 2009 MDE Magicalbum Definitive Edition 246 Leaves 17 pounds thick. the MDE expands
the entire magicalbum, stated by scp's head der scriptures and approved by scp's world president.
learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.
follow eva surga on twitter: verified account.

Last edited by eva surga on Wed Sep 23, 2009 9:20 pm; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Wed Sep 23, 2009 9:16 pm Post subject: |
|
|
gitaarsolo
talithakumi |
zeg wat mij opvalt is dat om dit soort dingen qua beeldtaalanalyse te bemerken je wel kennis moet hebben van datgene waar de mets qua kennis de baas over zijn...
most kursus dus niet nodig voor talithakumi, die heeft de kennis al. interessante posters hier op dit niburu forum...
eva, ko li brie. _________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
out december 9, 2009 MDE Magicalbum Definitive Edition 246 Leaves 17 pounds thick. the MDE expands
the entire magicalbum, stated by scp's head der scriptures and approved by scp's world president.
learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Wed Sep 23, 2009 9:27 pm Post subject: |
|
|
@iedereen die vraagt hoe ik aan mijn beeldmateriaal kom, gewoon surfend op het net!
talithakumi |
ja maar het valt mij op dat u ook codische kennis bezit. dat blijkt uit de bijschrift die je bij die plaatjes zet namelijk.
eva, en vele anderen. end vele anderen. OH NEE DAT WIL IK NIET! IK BEN NAMELIJK VAN DE MANY OTHERS! DE BROEDENDE MIJN KNIE...
paul de leeuw heeft produktiemaatschappij opgericht, die heet E.V.A. - end vele anderen. dan is hij dus tegen de florida. hij heeft ook rode wijzerplaat horloge, in plaats van blauwe wijzerplaat horloge.
wel raar dus, want paul de leeuw is zo dik geworden doordat hij FLORIDIAAN is juist! dan kan hij toch niet zeggen: E.V.A. - beëindig de many?
eva, evac. he... E - F UCK! _________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Wed Sep 23, 2009 9:30 pm Post subject: |
|
|
schroef en moer
talithakumi |
ze hep een schoenpersrad op der rug!
eva, buitenboordwoordtorch. _________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Wed Sep 23, 2009 9:33 pm Post subject: |
|
|
| Valianth wrote: |
xxx
Dankh U Eva,
| eva surga wrote: |
Heer Valianth, er is post voor U -
de page van iersel voor U:
| freddie-v-iersel wrote: |
toen de grote kb'er valianth zei dat hij de grootte van de borsten equivalent en equivalent acht aan de grootte van het hoofdje van de baby was dat codisch geduid, en ook nog es een prachtige, treffende beeldspraak.
=====================================================================
Beste eva
Ik heb enige moeite om zomaar een tweedeling te accepteren die naar mijn gevoel alleen maar dient om de ene kant onbereikbaar
te maken voor de andere kant, wat is het nut van een codex als deze nooit getoetst kan worden aan een "maatschappelijke waarheid."
Ik ga ervan uit dat je het bestaan van de twee zijdes, "codex, maatschappelijke zienswijze" niet onkent omdat je deze zelf naar voren brengt. Ze moeten daarom allebij tot hun recht komen binnen een stellingname, er kan namelijk geen codex bestaan zonder maatschappijvorming waarin deze codex gehanteerd kan worden. Daarbij zijn de woorden," equivalent<>gelijkwaardig, inherent<>van nature aan elkaar gebonden<>noodzakelijk gekoppeld
als eerste grammaticaal zoals gebruikt in zin niet correct en maatschappelijk gezien in de gebruikte context niet te plaatsen."
Graag zou ik de codische uitleg willen vernemen. |
|
citaat F V V met commentharen van V :
F V V
Ik heb enige moeite om zomaar een tweedeling te accepteren die naar mijn gevoel alleen maar dient om de ene kant onbereikbaar te maken voor de andere kant, wat is het nut van een codex als deze nooit getoetst kan worden aan een "maatschappelijke waarheid".
V
Ingezien ook U, 'Na'(ître) het 'Vorstelijke-Kraamgebaar', de 'Borsten' Herkenth, "als de Keuze van de Keizer" (Uzelf dusch), is het volgende Graal-ParABel aangaande d'i'th (1 Borst) maar ook d'A'th (2 Borsten) : 'VOL'-'LEDIG'-Heid
De Waarheid kent (Kind) Beghin-gesteld 'in alle tijden', dezelfde Vol-Ledig-Heid :
" HET PHARABEL DER 'WAARHEID' "
NA HET VORSTGELIJKE KRAAMGEBAAR DER WAARDIGHEID,
IS 'DE WAARHEID' DE VOL-LEDIG-HEID
IN DE ORDELIJKHEID DER BELANGRIJKHEID TER DUIDELIJKHEID
VAN DE HEERLIJKHEID DER HEILIGHEID
IN DE O-O-RSPRONKELIJKHEID DER WELL-GEVALLIGHEID
IN DE STELLIGHEID DER ZEKERHEID
DER WELL-SPRAKENDHEID DER GENOEGLIJKHEID,
DAT BIJ DORSTIGHEID
DE VANZELF-SPREKENDHEID ZICH HERKENT
ALS DE DRINGENDHEID EN DE DADELIJKHEID
VAN HET DRINKEN AAN DE BORSTHEN
THOTH MIJN EN UWER ZALIG-HEID
Titel: [size=150]˜[/size] WEL(L) VAARTH MIJN KIND ?! [size=150]˜[/size]
'WEL(L) VAARTH', MIJN LANGVERWACHT GEDRAGEN EN GEBORGEN KIND,
DAT OP DEES AARD NU WELDRA KOMT EN ER ZIJNS GELIJKEN VINDT,
'BEGINS' HET BEACHT GEBRACHT EN BEELDIG OORD,
DER WARME WELVINGEN DER WELKOMSTBRON,
WAARBIJ DE BEZOETE WEELDERIGHEID DER BEIDEN BORSTEN HOORT,
'ZICHZELF HERKENT' IN HET VOL EN VOEL
DER ZACHTE WARME VACHT
BIJZORGD, BIJZOOGD THER TIJD ONTSTOND,
BIJ DAG BIJ NACHT,
'INSTANTH' AAN TOOGH DER TEPEL TOCH EN THOTH
ZICHZELVE BRACHT
'IN MOND EN SMAAK' HET STRALEND WOORD
DER MELKBEWUSTE BORSTEN IN VREDIGHEID BIJLEDIGEN ER VERNEMEN MAG,
EN ZICH VERPLAATSEND BIJ VOLDOENING EN BEGAAFD,
'TUSSEN-IN' DE 'GELIJKWAARDIGHEID' DER VORSTELIJKE WEL(L)-VAARTHSBRON . . . ,
BIJ TOEVAL SLAPEN KAN
* Graal-gedicht *
F V V
Ik ga ervan uit dat je het bestaan van de twee zijdes, "codex, maatschappelijke zienswijze" niet onkent omdat je deze zelf naar voren brengt. Ze moeten daarom allebij tot hun recht komen binnen een stellingname, er kan namelijk geen codex bestaan zonder maatschappijvorming waarin deze codex gehanteerd kan worden. Daarbij zijn de woorden," equivalent<>gelijkwaardig, inherent<>van nature aan elkaar gebonden<>noodzakelijk gekoppeld
als eerste grammaticaal zoals gebruikt in zin niet correct en maatschappelijk gezien in de gebruikte context niet te plaatsen."
Graag zou ik de codische uitleg willen vernemen.
V
Het "Woord-Wakker-Worden" is in Processing, bij Freddy.
Die 'Code' eiGhinth zich de 'Bij-Thekening' dher VerHalende 'Middenspraak'.
'SigniPhicanth' wordt hierbij de 'ParABele'-'Setting' thoth en ther 'Bethekenisch',
G-Thekend (Geo).
Mith hith Beghin Beghinnen, komt "ThoThaal en In Orde".
Zoals U 'NU' (naître) ziet, is de 'codische uit-leg', een gemakkelijke 'aan-lig' geworden.
xxx |
_________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Wed Sep 23, 2009 9:48 pm Post subject: |
|
|
SKEPP = HET STUK SPEK
 _________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Thu Sep 24, 2009 3:08 pm Post subject: |
|
|
SKEPTISCH = DE SPEKTAFEL
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Thu Sep 24, 2009 3:22 pm Post subject: |
|
|
| Bigfeet E wrote: |
maak je geen zorgen, er is niemand geinteresseerd in de kursus most en die magicalbum. gewone mensen zijn stom en willen ook dom blijven...
eva, held dwaas. |
Het is slechts angst dat hen weerhoud, alleen beseft men het niet.
Angst, zo fragiel en krachtig tegelijkertijd.
Net als haar tegenpool, Liefde, maar dan in spiegelbeeld.
Het enige wat men kan doen is wachten tot de tijd rijp is wanneer de laatste druppel iemands emmer doet overlopen en de valse egokroon uiteenvalt. Dan moeten wij daar klaar staan om hen op te vangen en te educeren.
Nobody is lost forever !
Zacht spreken is bevorderlijk voor je Krsna-bewustzijn. Intonatie is belangrijk.
Schuld aanpraten is anti - Vishuddhi (linker) en een grote blokkade in deze maatschappij.
Starheid kan je doorbreken door een lichte shock van waarheid, dat wel , maar men kan het niet steeds herhaaldelijk blijven gebruiken.Men dient een voorbeeld te zijn. We hoeven niet te strijden met andermans vals ego, dat moeten ze zelf ook niet want het is de strijd (competitie) die het vals ego in leven houd... |
| Nekodos wrote: |
| Prachtig, daar kan ik me helemaal in vinden! |
| Quote: |
| Men dient een voorbeeld te zijn. We hoeven niet te strijden met andermans vals ego, |
in dit kader ben ik bezig met een nieuw benaderingsbeleid in het skepp forum, waarbij het accent zal liggen op edukatie, zonder elementen van animositeit, abberatie, agressie of abrasie naar de lezer toe.
verwachte pesterijen aldaar (zie het vernederen en belachelijk maken van valianth wat men daar gedaan heeft) zullen daardoor geen afzetvlak, weerklank hebben.
ook skepp - dat skeptisch tegenover de fantasieën van teuben zegt te zijn - zit zelf onder de kvz, kijk maar:
SKEPP = HET STUK SPEK
 |
SKEPTISCH = DE SPEKTAFEL
 |
eva, nueva. _________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Thu Sep 24, 2009 10:22 pm Post subject: |
|
|
| Ensenata wrote: |
mata hari
talithakumi |
ja dit is gevoetschopt hoor! ik heb zelf nog nooit in de maatschappelijke wereld zo'n bloem gezien!
eva, eye of de kou. |
Zegt de zanger ook in dit nummer
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nwSA0Tckwbk[/youtube]
2e regel tekst
Bedoing tribes ascending
From the egg into the flower,
Alpha information sending
State within the heaven shower
From disciples the unending
Subtleties of river power
--
Leuk topic dit verder, moest net weer eens lachen om zo'n plaatje van Talitha met Eva's commentaar erbij  |
from the egg into the flower: wat is from?
from is vormeer. vormeren gaat meestal gek paard met adjustatie. het is de gegner van from dat vaak voor verwarring zorgt: for. for is fors, befors, force, vergroot. wat is nu het verschil tussen de aanwasemanatie van from en for?
from gaat via de out, de to, de into, de tue kern, en is voorrenaas, voor amateurs. whereas for via de in gaat, which is naar center, proudfessional. er is veel misverstand over de werkwijze, de funktionering van for: over het algemeen neigen gewone mensen naar from, omdat men meent dat for tot forse schade leidt. onderstaand afbeelding is namelijk het resultaat van een for procedure, gedaan in een conditie met een systeem die dat helemaal niet aankan:
bovenstaande afbeelding is daarom zowel correct als misleidend. ja, het is correct en toont de maatschappelijke lichamelijke schade die ontstaat wanneer men een serie van smashs doet, terwijl er geen clear zicht is omdat men de center nog helemaal niet heeft bereikt, dan wel zich er niet van bewust is dat men zich daar helemaal niet bevindt.
nee, het is misleidend omdat bij een volledig getransformeerde 3Q being die zich altijd in de center bevindt en waarbij dus sprake is van een stabiele clear vision, dit soort schade als in bovenstaande afbeelding helemaal niet ontstaat. wanneer faktoren als voldoende valweg, centrering (dit is het belangrijkste), cargomanifest en tektonische direktie (er dient een lek keer aanwezig te zijn in het midden van de zinkhoer - de synchore) in orde zijn, is de pugulistische smash juist het allerlekkerste, meest genotgevende orgasme, fijner dan de X!
omdat de smash altijd een O is (in tegenstelling tot zijn gegner - de crush, die altijd een X tektonie is) is O inderdaad gevaarlijk wanneer men bovenstaande faktoren (valweg, centrering, cargomanifest en tektonische direktie) verwaarloost. de afbeelding van de nieuwe cd van anouk geeft helaas aan het gewone, domme publiek juist een verkeerd en misleidend beeld van de magic sessions: alsof dat dus leidt tot afgebeelde schade. terwijl dat dus niet zo is indien men 3Q volledig getransformeerd is, en ervoor zorgt dat bovengenoemde nessecity faktoren in orde zijn.
in alle andere gevallen, met name bij beginners of bij 0 1 2 mensen of bij haastige klussen en bij ondeskundige, verwarde mensen, ja dan is de kans groot dat er afgebeelde schade ontstaat. de fout zit dus in het feit dat gewone mensen of hobbyisten toch die magic sessions procedures willen bedrijven terwijl dat niet voor hen is bestemd, omdat die eigenlijk alleen bedoeld zijn, geschikt zijn, werkbaar zijn voor 3Q professionals.
eva, voel was send. _________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Thu Sep 24, 2009 10:34 pm Post subject: |
|
|
| FreedomRebel wrote: |
| baphomet wrote: |
ik dacht dat er iets met meervallen zou volgen eva. anyways combi, ik ben ook beter met beeld als met woorden en toch sinds ik de bron ontdekte ben ik letters als plaatjes dus als beelden gaan behandelen bij t positioneren als je woorden en zinnen aan het vormgeven bent...
edit: (1)666 for JBL
blijft een mooi getal :bezweer: whoei |
maak je geen zorgen, er is niemand geinteresseerd in de kursus most en die magicalbum. gewone mensen zijn stom en willen ook dom blijven...
ga maar na: er ligt een mogelijkheid om alles te weten te komen wat men voorheen nooit snapte, maar niemand maakt van die mogelijkheid gebruik! het is helaas niet anders.
eva, held dwaas. |
niet zo raar als je je 'ziel' ervoor moet verkopen :lmao: |
dit klopt niet vrijheidsherbeeld,
als je die most kursus doet verkoop je toch je ziel niet? het is gewoon een week les, heel serieus en zeer edukatief. of bedoel je het codisch? ziel is het doel, de nucleus kern (een boven binnen omhoog iets), zijn gegner is de zool, de skepp speklap center (een beneden buiten omlaag niets). verkopen is de seriële dertien slachting - iets voor domme mensen en waar ik ook op tegen ben.
eva, nueva. _________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Thu Sep 24, 2009 11:06 pm Post subject: |
|
|
| Valianth wrote: |
xxx
SKEPP = HET STUK SPEK
 |
Een T-Hoe-(s)Pas-Gelijke 1-Bring van Eva?
Haar 'eersTe'?
Wij zullen 1-(i)sch K-ijKen (K=Kennisch) en Zien ('die ZIN van Haar VerHaal').
Naar de VerwachTHING Gelezen, IN 1-voudige ZIN-SPRaaK.
" HET STUK SPEK "
SPeK : 'onbepaalde' SP-aKt
'het Preken', 'het Spreken', 'het Spoken', 'het Sproeien', 'het Spraken', 'het Kraken' dher 'Spieken' dher 'Spaken' die 'Raken'.
K = Kennisch
e : ex-act; leeg; e-man-ent; 'veel lezen' en vergeten
ST-U-K?
Kent U ST?
of is het . . . . ?
STUK : de contradictoir belaste taalmaterix (wdb) leert hier : 'Kapot' ( ?)
HarTHsTHaal :
STUK : SiMpel MINSch (Mensch), S-AM-IN HiTH H-ArTH, U KennIN (MiTHIN; MiTHel)
STU : STUdeer STUurKUnST
M : 'Midden'
T : 'HiTH' 'HarTH'
Bij Eva spreekt 'een stuk spek' voor zichzelf, maar bij mij niet ;
ik heb tenminste geprobeerd, en ik kom niet verder dan :
1/ " de twee stuks stekende spitse oortjes van mister Spock
(resultaat van vleeseten volgens de Oosterse fyzio-gnomische diagnose). "
2/ " een 'stuk' 'spek' is naar 'expect', een 'aspect' van een varken. "
Een STevig 'STichtend' in-lichtend, in-richtend VerHaal, zie ik niet.
Ik SKIPP dan ook dat Stuk SPek.
Veel Lezen doe ik niet, en (Veel) Vlees Eeten lijdt tot Verliezen.
xxx |
ik vind de teksten van Valianth prachtig wegens de liefde voor letters en de kleuren. de spitse oortjes van Mr. Spook zijn inderdaad spekweefsel, maar slechts de top van de eyes berg. de spektafel is wat verschijnt bij volledige emanatie van antimaterie, na urubin procedures van de touchstone jam - zoals beschreven in Werk 38 van de Magicalbum: Scenes With My Star - en nadat alle materie zich gemanifesteerd heeft. een 525 procedure dus. doet men dertien, dan komt men niet verder dan de puntoortjes van Mr. Spook.
eva, skeptisch geist.
kijk, Mieke pool, pole miek:
http://forum.skepp.be/viewtopic.php?f=18&t=1857
Re: Allae Langes Sein Tum
door Fishstick » 24 sep 2009, 16:25
Cluny schreef:
Soms moet je even stilstaan bij de vraag of het voederen van de eendjes even schattig is als het voederen van forumtrollen.
Schattig? Nee. Hilarisch? Ja. Dit is de reden van het huidige topic:
eva surga wrote:
in dit kader ben ik bezig met een nieuw benaderingsbeleid in het skepp forum, waarbij het accent zal liggen op edukatie, zonder elementen van animositeit, abberatie, agressie of abrasie naar de lezer toe.
verwachte pesterijen aldaar (zie het vernederen en belachelijk maken van valianth wat men daar gedaan heeft) zullen daardoor geen afzetvlak, weerklank hebben.
ook skepp - dat skeptisch tegenover de fantasieën van teuben zegt te zijn - zit zelf onder de kvz, kijk maar:
eva surga wrote:
SKEPP = HET STUK SPEK
eva surga wrote:
SKEPTISCH = DE SPEKTAFEL
Ieder z'n vorm van educatie, zeker? |
SKEPTISCH = DE SPEKTAFEL
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Thu Sep 24, 2009 11:16 pm Post subject: |
|
|
| FreedomRebel wrote: |
sorry kon het niet laten...ben namelijk gristelijk geprogrameerd toen ik klein was...
hence selling your soul...+ de :lmao:
ik doelde een beetje op de zwijgplichteeddinges voor onbeperkte tijd welke je moet onderteken alvorens je mosty tosti te eten...
maar zoals altijd...no flame intended ^^ |
ja daar stond ik niet bij stil, wat je toelicht is inderdaad waar. ook dat is een aspect ervan.
kijk: ik zit nou ook in dat skep = spek forum, ben benieuwd hoe het daar loopt:
valianth is daar weggepest, ik ga het anders aanpakken daar: geen abrasie!
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Fri Sep 25, 2009 9:54 pm Post subject: |
|
|
| er zit iemand achter met veel pretentie en weinig inhoud. |
in alle beleefdheid en met alle respect deel ik mee dat ik met bovenstaande quote niet eens ben. ik begrijp wel dat het zo benaderd word als je niet over de kennis beschikt om het anders te zien dan wat in bovenstaande quote geuit wordt. een eerste stap zou zijn om mij te gedogen en jezelf de kans geven aan mijn posts te wennen en ze te bestuderen.
| 't Is hier geen blogsite en geen kleutertuin. |
bovenstaande quote heeft mij verbaasd, omdat het discrepantief is aan onderstaande quote:
| Scheldproza, spam, irrelevante vragen, kwebbel, lulcultuur, grappen, cartoons, ... |
waardoor dit niet mee in overeenstemming zou zijn:
| Blueflame, neem gerust de maatregelen die je nodig acht. Niemand zal er van wakker liggen. |
ofwel: mijn posts hier in dit topic zijn niet off topic. het onderwerp gaat over taal in alle veelzijdigheid, en mijn posts hier tot nu toe gaan over taal... code dan maar? blue = bloes, flame = de vrije leemte, niemand = de kniemand.
aldus: ik hoor in dit forum. dit is de spektafel forum. zij die de kennis hebben zoals LordDragon weten dit. soms ben ik de overleg in, maar de dik daad oor is toch ook heerlijk?
niets weerhoudt inderdaad de lezers om te pretenderen superieur te zijn in kennis dan ik. beschouw eva surga als de forumgek met haar ravissante posts...
eva, irrelevante kwebbel.
twee cartoons dan? want in dit subforum mag immerse:
| Scheldproza, spam, irrelevante vragen, kwebbel, lulcultuur, grappen, cartoons, ... |
hierbij dus twee qua kennis superieure cartoons:
feel free om er over na te denken wat ze duiden...
eva, ben over leg in. _________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Fri Sep 25, 2009 10:10 pm Post subject: |
|
|
Forumwaarschuwing verstuurd
Verstuurd: 24 sep 2009, 20:10
Van: Blueflame
Naar: eva surga
Het volgende is een waarschuwing die naar jou verstuurd werd door een beheerder of een moderator van dit forum.Dit is een waarschuwing omtrent het door jou geplaatste bericht: viewtopic.php?f=18&p=49158#p49158 .
Gelieve enkel meldingen te plaatsen met het oog op discussie.
Het is hier geen blog-site.
Eerste en meteen ook laatste verwittiging. |
het is heel moeilijk om domme mensen knap te maken. ik hou het daar dus voor gezien!
Valianth heeft het daar nog langer uitgehouden dan ik... ik ben na drie dagen al weg!
eva surga was er drie dagen, in het skepp spek forum:
vaarwel debielen!
eva. _________________ the t'aime haas kom for doos hu r dif tustand unighted end not tu vel
 |
|
| Back to top |
|
 |
eva surga Site Admin

|
Posted: Fri Sep 25, 2009 10:16 pm Post subject: |
|
|
hoi valianth,
Re: Allae Langes Sein Tum
door Fishstick » 24 sep 2009, 16:25
Cluny schreef:
Soms moet je even stilstaan bij de vraag of het voederen van de eendjes even schattig is als het voederen van forumtrollen.
Schattig? Nee. Hilarisch? Ja. Dit is de reden van het huidige topic:
eva surga wrote:
eva surga wrote:
SKEPP = HET STUK SPEK
eva surga wrote:
SKEPTISCH = DE SPEKTAFEL
Ieder z'n vorm van educatie, zeker? |
| er zit iemand achter met veel pretentie en weinig inhoud. |
in alle beleefdheid en met alle respect deel ik mee dat ik met bovenstaande quote niet eens ben. ik begrijp wel dat het zo benaderd word als je niet over de kennis beschikt om het anders te zien dan wat in bovenstaande quote geuit wordt. een eerste stap zou zijn om mij te gedogen en jezelf de kans geven aan mijn posts te wennen en ze te bestuderen.
| 't Is hier geen blogsite en geen kleutertuin. |
bovenstaande quote heeft mij verbaasd, omdat het discrepantief is aan onderstaande quote:
waardoor dit niet mee in overeenstemming zou zijn:
| Blueflame, neem gerust de maatregelen die je nodig acht. Niemand zal er van wakker liggen. |
ofwel: mijn posts hier in dit topic zijn niet off topic. het onderwerp gaat over taal in alle veelzijdigheid, en mijn posts hier tot nu toe gaan over taal... code dan maar? blue = bloes, flame = de vrije leemte, niemand = de kniemand.
aldus: ik hoor in dit forum. dit is de spektafel forum. zij die de kennis hebben zoals LordDragon weten dit. soms ben ik de overleg in, maar de dik daad oor is toch ook heerlijk?
niets weerhoudt inderdaad de lezers om te pretenderen superieur te zijn in kennis dan ik. beschouw eva surga als de forumgek met haar ravissante posts...
eva, irrelevante kwebbel. |
ik heb het welgeteld 3 dagen uitgehouden in dat verstarde skeppforum:
Forumwaarschuwing verstuurd
Verstuurd: 24 sep 2009, 20:10
Van: Blueflame
Naar: eva surga
Het volgende is een waarschuwing die naar jou verstuurd werd door een beheerder of een moderator van dit forum.Dit is een waarschuwing omtrent het door jou geplaatste bericht: viewtopic.php?f=18&p=49158#p49158 .
Gelieve enkel meldingen te plaatsen met het oog op discussie.
Het is hier geen blog-site.
Eerste en meteen ook laatste verwittiging. |
het is heel moeilijk om domme mensen knap te maken. ik hou het daar dus voor gezien!
Valianth heeft het daar nog langer uitgehouden dan ik... ik ben na drie dagen al weg!
eva surga was er drie dagen, in het skepp spek forum:
vaarwel debielen!
eva. |
 |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|