CATSOCIETY CATSOCIETY ESA
the scp eva surga archives foundation

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups    
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

All Together Now
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 400, 401, 402  Next

Post new topic   Reply to topic    CATSOCIETY ESA Forum Index -> All Together Now
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eva surga
Site Admin

PostPosted: Mon Jun 18, 2007 11:34 pm    Post subject: Reply with quote

www.magicsessions.nl is eindelijk weer geheel terug! na ruim een maand offline wegens virusaanval.

de site is eigenlijk ??n lange wandeling langs de beroemde kunstwerken die M6 bevolken!

tis de rijksmuseum louvre hermitage van de codetaal...

hier, deze heb ik uit M6 gejat... twee van de vele kunstwerken...

en:

eva, suppoost.

learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.
follow eva surga on twitter: verified account.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
eva surga
Site Admin

PostPosted: Mon Jun 18, 2007 11:52 pm    Post subject: Reply with quote

FreedomRebel wrote:
ach elke vorm van puliciteit is positieve publiciteit...

misschien komen er dankzij de hoax wat meer mensen op het forum kijken...

alhoewel ik het eigelijk ook een beetje zat word om hier achter die pc te zitten...ik wil wat doen maar ik weet niet wat...pff...wordt wel moe van mezelf...

anywayz...

al zou AT wild in het rond aan het orgieeen zijn... wattannog ??
ben je dan ineens niet meer in staat een site te onderhouden ?

priesters zegenen de kinderen ook nog steeds met heilig zaad...en pedofielen werken ook altijd nog in basisscholen...dus tja...hoax of niet... lekker belangrijk voor de integeriteit van niburu...

de wereld zal er echt niet sneller van gaan rotten...

i rest my kees

vrijheids rebel,

ik ben heel blij dat jij er nog bent, en als een van de weinigen de moeite neemt in mijn topics te posten...

waar jij het over hebt, heet
ASSUMPTIE - aanname.

ASSUMPTIE baseert zich / voedt zuch met
REFERENTIEF DENKEN.

voorbeeld:

niburu website verdwijnt opeens van het internet. feit is, dat het op dat moment - vrijdag 15 juni 2007 - verdwenen was.

de ASSUMPTIE maakt van VERDWIJNT een VERWIJDERT:

niburu website door plesk op last van overheid VERWIJDERD.

het benodigde referentiekader daarvoor bestond immers al:

"niburu is website met inhoud van twijfelachtige aard."

REFERENTIEF DENKEN doet de rest.

dus dit bericht:

Quote:
ZUIDLAREN - Een controversiele website die een mengeling tussen New Age en pseudowetenschapsartikelen publiceerde is op laste van de staat offline gehaald. De website Niburu.nl stond vooral bekend om haar ongebruikelijke overtuigingen inzake buitenaardse wezens, samenzweringen en New Age propaganda.

De AIVD heeft naar eigen zeggen de site regelmatig bezocht, en heeft geconcludeerd dat de, naar hun zeggen, desinformatie die daarop verspreid werd een bedreiging vormde voor de veiligheid van de Nederlandse staatsburger. Na verschillende verzoeken richting de beheerders van de website om de site offline te halen, heeft de overheidsinstantie de site zelf uit de lucht laten halen.

"De desinformatie die op de site verspreid werd, is een gevaar voor zowel de volksgezondheid alswel de staatsveiligheid", aldus woordvoerder Vincent van Steen. "We hebben Pansa, het bedrijf dat het domein beheerde, ten laste gelegd niet langer naar de betreffende site te verwijzen. Tevens hebben wij Plesk Nederland, het hostingbedrijf een verbod opgelegd nog langer de site te hosten".

Anton Teuben, de eigenaar van Niburu.nl reageert verontwaardigd: "De reden dat de overheid ons verbiedt nog langer de site in de lucht te houden, is omdat zij niet willen dat de waarheid naar boven wordt gebracht. Het feit dat onze site door de autoriteiten offline is gehaald, bewijst maar des te meer hoezeer wij marionetten van de media zijn die in een matrix leven. De waarheid wordt hoe dan ook het zwijgen opgelegd".

Teuben, die naar eigen zeggen een UFO-kenner is, was afgelopen week nog in het nieuws toen er vermeende UFO's boven Hoogkerk, Groningen, werden gezien. Volgens onderzoekers bleken dit slechts Thaise balonnen te zijn.

is bewust zodanig gecre?erd om een app?l te doen op onze ASSUMPTIEVE REFERENTIEVE DENKEN, en daar zijn bepaalde mensen - waaronder ik - in gestonken.

later blijkt dat de twee hoax-berichten VERZONNEN zijn en juist OPDOKEN in VK volkomen kut en FOK, websites die niburu niet zo mogen...

waardoor het komt, dat ik erin trapte kwam omdat het appelleerde aan mijn VERBORGEN ANGSTEN. ??n daarvan is, dat al mijn postings weg zijn: zoveel arbeid voor niets!

ik ben nu al 7 uren achter de computer. ik ben bezig stiekem elke post van mijn drie topics hier te back uppen. niet zomaar html of copypaste, maar ook nog spelling corrigeren, kleuren, etc.

dus zo zit dat.

eva.

learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Tue Jun 19, 2007 9:16 pm    Post subject: Reply with quote

Noes wrote:
GD lijkt op een flow, een stroming.

dag beste noes,

GD is in de derde taal ook een foneti van groot.

de invi van flow is een wolf, niet te verwarren met a dolf...

eva, druk met back ups maken.

dus ik post nu niet zoveel.

excuses.

ik bedoel het allemaal goed.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Tue Jun 19, 2007 9:21 pm    Post subject: Reply with quote

H-enki wrote:
KAAL=STATUS

h-enki, freedom rebel, noes...

dank dat jullie nog iets posten in mijn topics.

de invi van kaal is laak, lakken, volksverlakker...

eva.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Tue Jun 19, 2007 10:51 pm    Post subject: Reply with quote

dag beste vrijheidsbeeld,

graag beantwoord ik je reaktie...

Quote:
das een hoop werk ja als je zelf een infokanon bent

ja dat is waar. en ik ben al niet zo technies. en ze worden beschimpend ook nog 'reklametopics' genoemd, terwijl het nog geen enkele kursist heeft gegenereerd. wat ik aan het niburu forum geef is heel veel gratis info.

ik ben nu bezig alles te back uppen, kost veel tijd. zal daarom minder posten ook.

Quote:
tis jammer dat ik er niet echt veel mee kan en eigenlijk niet in staat ben om de cursus etc te volgen...dit omdat ik ook nog in een relatie zit met een ander persoon en helaas moeten rekening nu eenmaal betaald worden...dus moet ik ook nog werken...ik heb al erg weinig tijd over om andere dingen te doen en ook door het werk wat ik doe ben ik vaak te moe om ook maar iets te ondernemen...tis jammer dat ik mij zo vast heb gewerkt in dit systeem maar goed ik ben wel bezig om wat vrijer te zijn maar dit kost gewoon tijd...

je doet je best, en je beseft al het een en ander. dat is toch al goed. inderdaad is het zo, dat gezin en kinderen een ballast vormen om 'vrij de wereld in te trekken'.

Quote:
misschien dat ik ooit nog eens een cursusje kan volgen bij jullie maar ik zou liever zien dat de info gewoon mainstream wordt en de wereld gewoon eens ophoud met deze gigantische langdradige poppenkast...

een goed idee, maar er is daarbij ??n gigantisch probleem: ALLES, letterlijk ALLES is WERKELIJK op die '?n? leugen' geschoeid, dat wanneer je dat opengooit TOTALE CHAOS zal ontstaan. mensen zullen dan hun zekerheden verliezen, omdat ze dan ontdekken, beseffen dat ze in een leugen hebben geleefd!

en iedereen met macht - van kardinaal tot rabbi - dondert dan van zijn comfortabele positie. daar zullen ze ook nooit aan meewerken, dat snap je ook wel.

het enige wat rest is dus de BEPERKTE PERMISSIVITEIT: in bepaalde plaatsen, bij bepaalde lessen staan de machthebbers toe dat er CONTAINED DISCLOSURE plaatsvindt, zoals bij de MOST studie. maar wat NOOIT ZAL GEBEUREN is dat dus de KvZ gewoon geheel onomwonden wordt geproclameerd in bijvoorbeeld het NOS 8 UUR JOURNAAL. stel, jij hebt ontdekt wat het is. je wil dat in de krant zetten: je artikel wordt niet geplaatst! je zet het op skepp.be weblog: het wordt weggehaald! je gaat ermee naar het journaal: hans laroes - KvZ bewaker bij het journaal - houdt het bericht tegen!

wat wel kan: in de wandelgangen praten bijvoorbeeld philip freriks en mart smeets - beiden codekenners - nog wat na, dat kan.

hoe moet het met de modewereld? de architectuur? de diamantenhandel, de juweliers met hun aanbiedingen van gouden trouwringen? OPEENS ALLEMAAL WAARDELOOS 'als het grote geheim' bekend wordt...

dus sorry, het is niet anders...

Quote:
gewoon kappen met alle bu-shit en weer mens zijn...niet dat ik nou weet hoe dat moet maar ik weet zeker dat wat zich nu afspeelt niet de bedoeling was van onze creator...en als het wel zo is tja...dan vind ik het nou wel genoeg

ja, de mets noemen hem HET OPPERWEZEN, de G.O.d.H. - de Grote Opperbouwmeester der Heelal. in het derde deel van de MATRIX TRILOGIE wordt hij The Architect genoemd en zie je hem verpersoonlijk in beeld.

welnu, ik denk dat de originele 'architect' van dit ALGEHEEL CONCEPT het niet zo wou zoals het nu is geworden, maar dat het uit de hand liep...

ooit begon het concept als een briljant idee: info over iets wat gecompliceerd, gevoelig en compromitterend ligt zodanig parkeren op hele andere dingen en het zo benoemen dat niemand er op zou komen - destijds briljant.

tegelijkertijd ontstonden de misverstanden. dat komt omdat mensen die niet weten waarover alle kennis gaat, het anders interpreteren dan waarvoor de duiding ooit was bedoeld.

dus in een tafelgesprek zoals laatst in WAT HEET. daar zat die ene keer de dichter ilja leonard pfeijffer (die het meest van code weet van de tafelgezelschap) met candy dulfer (voor een groot deel in de KvZ ingewijd door haar vader, maar ze kent de code lang niet zo goed als ilja pfeijffer dus) en de ex burgemeester van nijmegen, guusje ter horst. doordat ze lesbisch is gelooft ze niet in god, en denkt ze dus 'werelds'. maar ze is geen 'artiest', kent dus de codetaal niet.

dus dat was een rare situatie: degene met MAATSCHAPPELIJK de HOOGSTE RANG: minister van binnenlandse zaken guusje ter horst, EN TOCH DOMMER dan degene die ARTISTIEK de HOOGSTE was aan die tafel: de dichter pfeijffer! (die juist eruit zag als een koos koets langdurig werkloze type...)

opvallend was dat candy zeer links ge?ngageerd was! heel mooi.

dus de misverstanden zijn er, omdat DEZELFDE TAAL ANDERS wordt geinterpreteerd door niet-ingewijden als door de ingewijden.

Quote:
en ik weet ook wel dat je de zorgen van de wereld niet op je schouders moet nemen maar toch...die onmacht sloopt me gewoon...

ik had na mijn afstuderen daar ook moeite mee: ik, die nu weet hoe het zat, en toch niks kon veranderen aan de - in my opinion - oplichterspraktijken van 'mediums' etc. (zie dood van sylvia millecam!)

Quote:
jouw postings geven in ieder geval een sprankje hoop dat er nog iets is in de wereld wat nog puur is, maar om reasons undefined uiterst geheim wordt gehouden door de soortgelijke 'clubs'...

ja en toch geef ik al veel gratis, tot op de rand van wat kan en mag! dus wat ik zelf gratis kan geven doe ik al! de codische info die ik hier zet - ook al is het wazig - is qua infogeving nog altijd 'meergevend', 'verdergaand' dan wat anderen - andere orden - je hier of waar dan ook zouden geven! meer kan ik dus gewoonweg niet geven! want dan lig ik er zelf uit, en misschien nog wel erger...

Quote:
het zal wel weer met macht te maken hebben...en met $$$ uiteraard...
zoals alles in deze wereld...

inderdaad. maar maak onderscheid: de prijzen van boek en kursus zijn van een andere orde dan van bijvoorbeeld produkten die grote commerci?le bedrijven uitbuiten (prijzen van mobiel bellen, dvd's etc.) en die je niet echt verder brengen, OMDAT het in de decoy blijft. terwijl de kursus MOST het dus WEL echt uitlegt, maar dat moet in een vertrouwde, verantwoorde omgeving - dat is ??n van de vereisten ook.

Quote:
ik ben gewoon helemaal klaar met alle leugens, alle spiegels en rook, alle corruptie, al die haat, al dat dood en verderf...al die zielloze blikken op straat...je voelt gewoon de constante angst van de mensen...

het is inderdaad zo, dat degenen met de minste infokennis ook het meest onder lijden... dat betekent dus bijvoorbeeld dat een artistiek leider van een theatergezelschap goed zit, omdat hij dus 'weet' hoe de dingen in elkaar zitten...

Quote:
cant people see the big apple has gone sour?

stop the planet, i wanna get off...

is dit codisch bedoeld?

zout is zuid. zuur is de Z - uur. UR is omhoog. RU is beneden omlaag.

Quote:
anywayz suc6 met het backuppen van je posts inc. kleurtjes (lol)

bedankt voor het begrip. het is voor de zekerheid dat ik al mijn niburu posts wil backuppen. stel je voor, straks is alles weg als er iets gebeurt.

Quote:
ik heb wel nog wat korte vraagjes aan je...

waarom is de info zo geheim?

omdat het te ver weg afstaat van de gewone mensen, het schrikt hun af. ze raken erdoor in paniek, of het roept hevige animositeit - vijandigheid - op. daardoor worden er decoys gegeven die door de gewone mensen eerder 'verhapstukbaar' zijn, zoals:

JEZUS KOMT!

of: "Mijn zoon, jij bent een Turk. Vergeet niet dat wij het Turkse Volk de grootste zijn ter wereld!"

en: "Mijn zoon, wij zijn Joden. Onthoud en vergeet nooit hoezeer wij van alle volkeren het meest geleden hebben."

ook: "Niburu is een dubieus website. Indien het offline is, zal dat wel zijn omdat de overheid ingegrepen heeft. En hun leider zal ook wel zijn gearresteerd."

nogmaals, de meeste mensen zijn dom. worden ook dom gehouden, want ook het boek 'The Secret' is op zich ook weer een decoy. dat gedoe van: 'wat je wenst dat gebeurt ook' klopt, maar dat is met iets anders. iets anders dan waaraan ze het duiden: je maatschappelijke leven: je werk, je gezin, je inkomen... da's onzin, dat gebeurt niet. dat is eigenlijk daarnaar 'vertaald' TERWIJL DAT NIET ZOU MOETEN, WANT DAARDOOR ONTSTONDEN DE MISVERSTANDEN EN ELLENDE IN DE WERELD!!! bewijs: 'ik denk, ik wens dat ik minister-president ben, en nou ben ik dat ook' - da's onzin. kan niet.

Quote:
waarom wordt het niet geleerd in 'normale' scholen?

omdat het 'te ver weg ligt' van de gewone mensen. omdat het 'zo haaks op staat' op wat gewone mensen accepteren. daarom werd het 'geheim' gehouden.

Quote:
wat is het doel van de geheimhouding ?

exclusiviteit en macht: alleen zij 'die de kennis hebben' kunnen dan goed zitten. het is een soort privilege, een voorrecht, een voorsprong. voorbeeld: daphne deckers en prinses irene verstaan de codetaal. maar de echtgenoot van daphne, de ex-tennis-ster richard kraie - hoe schrijf ik toch die naam! - check - is stom. maatschappelijk is hij geslaagd, codisch niet. dit betekent dus dat zelfs tijdens het vrijen daphne NOOIT VOLLEDIG OPENLIJK kan zijn tegenover haar richard...

het mooiste is dus, als je het wel met elkaar kunt delen, OMDAT je er allebei ERVAN BENT:

vader hans en dochter candy dulfer.

vader huub en dochter trijntje oosterhuis.

er IS dus die kloof:

bij een tafelgesprek tussen ellen ten damme en georgina verbaan verliest verbaan, omdat zij niet door heeft wat ten damme codisch bedoelt!

wie op dit moment grote vooruitgang maakt in codetaal: thom hoffman! ga zo door, thom! heel goed van jou!

dan heb je ook nog de 'grote kenners', zoals wolkers, verstappen, komrij, etc.

TOCH IS ER VERSCHIL QUA KENNIS tussen iemand die de GD ook draagt, bezit, en iemand die het wel weet (mulisch) maar het niet bezit (gezien zijn maatschappelijke gezinsleven)...

Quote:
wat is jouw doel in dit leven ? (mbt het geven van de cursus...breder mag ook hoor Wink )

mensen knap maken. daar word ik ook gelukkig van, echt waar. dat is ook het motief van mijn vele posts met gratis info inhoud!

Quote:
sjo...genoeg geauwetypt...tikkie jij ben em

Wink

dit begrijp ik niet. is het codisch?

eva.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Tue Jun 19, 2007 11:04 pm    Post subject: Reply with quote

BALTIMORE = DE KALE VASTGEBONDEN MOER

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Tue Jun 19, 2007 11:19 pm    Post subject: Reply with quote

ALL = HALL

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Wed Jun 20, 2007 10:51 pm    Post subject: Reply with quote

TO BE RESTORED: www.paulenlinda.nl > forum > free speach zone > THE MA > page 53, 1e post van boven <

dit is inmiddels restored. het was deze tekst, van die internationale internet oplichters bendes:

mensen, dit is het verhaal van ron van kemenade, die dacht dat eva wel even te belazeren was...

van ron kregen we dit:

"Geachte Postbank klant,
We willen u hierbij informeren over de nieuwe mogelijkheden van MyPostbank Plus ++.

Enige tijd geleden hebben we u geinformeerd over dit onderwerp vandaar dat u nu een bevestiging ter controle krijgt.

Hierbij verzoeken we u om uw 'persoonlijke identiteit' vast te stellen.

Klik op de onderstaande link om uw gegevens te verifieren:

https://mijn.postbank.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet

(NIET hierop klikken hoor! dan wordt je genept! ik wou dit alleen even laten zien omdat ik zo de pest hebt aan dat soort stomme zakenlui! ze denken ALLEEN MAAR aan geld afpikken van argeloze mensen!!! - eva.)

Let op uw gegevens moeten voor 1 mei 2006 binnen zijn

Alvast bedankt,

Ron van Kemenade

directie Postbank.nl"

* * *

dus mailde ik hem dit:

"beste ron,

dit klopt helmaal niet:

"Enige tijd geleden hebben we u geinformeerd over dit onderwerp vandaar dat u nu een bevestiging ter controle krijgt.

Hierbij verzoeken we u om uw 'persoonlijke identiteit' vast te stellen."

wij hebben helemaal geen info aan / van jou gevraagd. dit mailadres is voor het bestellen van de MAGICALBUM. hierbij bevestigen wij jouw belangstelling voor de MA, geef ons even je "pers. identiteit", bedankt.

eva."

ja, toch netjes van mij, of niet?

* * *

krijg ik dit opeens terug:

"report-type=delivery-status;
boundary="9B095B5ADSN=_01C66A2CA7B052F6000014D6hotmail.com"

Content-Type: text/plain; charset=unicode-1-1-utf-7

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

support@postbank.nl

Content-Type: message/delivery-status

Content-Type: message/rfc822

From: sendmycopy magicsessions <sendmycopy>
To: support@postbank.nl
Subject: klopt niet
Sent: Saturday, April 29, 2006 8:02 PM
MIME-Version: 1.0"

wat is dit nou? ron blijkt opeens 'niet thuis' te geven!

zeg ronnie, zo kom je wel onbetrouwbaar op ons over hoor! wacht eens, ben jij dan die oplichter waar men ons voor waarschuwt? JONGENS! RON VAN KEMENADE IS EEN OPLICHTER!!! HIJ NEPT MENSEN EN WIL GELD VAN JULLIE JATTEN! DOET ZICH VOOR ALS POSTBANK.NL!!!

ron, zal ik je eens wat zeggen? MENSEN BELAZEREN MAG NIET! wees niet zo gemeen, wees lief voor je medemens! bestudeer de MAGICALBUM!

foei ron! gauw de MAGICALBUM kopen he! hoe duur kan het zijn als het gratis is...
zeg ron, wij van scp zoeken nog BUZZERS voor de MA! jij?

eva.

Last edited by eva surga on Sat Jun 23, 2007 11:16 pm; edited 1 time in total
Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Wed Jun 20, 2007 10:51 pm    Post subject: Reply with quote

dat was even een test om te zien of hij pakte, sorry. het zit zo: ik ben bezig mijn post stuk voor stuk met veel liefde te back uppen, en merk dan bij bepaalde posts dat hij niet 'pakt'! er staat dan: "U bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken" - terwijl het gewoon copypasten betreft. echter, in de pailenlinda forum 'pakt' hij wel gewoon, zie bovenstaande oplichterspost van destijds. ik hoop dat mijn webmaster dit leest en hopelijk komt het allemaal goed. feit is: de paulenlinda forum ziet er mooier uit, is sneller, 'pakt' probleemlozer...

dit is dus inmiddels gelukt. ik ben daar wel blij mee... op naar de volgende tegenslag!

eva, it's a ha ha...

Last edited by eva surga on Sat Jun 23, 2007 11:18 pm; edited 2 times in total
Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Wed Jun 20, 2007 11:18 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
thx 4 the reactie...

met dat laatste bedoelde ik dus...genoeg vragen (aan jou) getypt
tikkie jij ben em...prcies zoals het er staat lol...jij bent weer aan zet
your move...jij bent aan de beurt enz enz.. Smile

move is omlaag, show is omhoog...

de meest sensuele 'your move' is van SON - seven of nine - as even doet de neem afkomen. staat in infinite regress, seizoen 5, episode 7.

Quote:
ik heb geen kennis van code etc dus dat hoef je ook niet van mij te verwachten eva...
ik baal er wel van hoor dat ik 'stom' ben...

nou ja je bent natuurlijk niet stom. ik waardeer jou, ik beantwoord je reakties...

Quote:
ik krijgt echt het idee dat iedereen meer weet dan mij...

niet iedereen. hier op forum sommigen wel, anderen niet. en daarbij gaan sommigen verantwoord om met de code, anderen weer niet...

Quote:
en aangezien het niet af te lezen is of iemand kennis heeft wordt het al snel moeilijk vertrouwen te hebben in mensen...

nou dat is wel aan te zien hoor. daarom werden vroeger KB'ers benaderd met testvragen. bij de TS beginnen ze altijd met:

"Zoals U weet, toeval bestaat niet."

"De zool last. Wanneer de gevallen toeter beeld staat, ga dan nieten."

dan kijken ze hoe je reageert. als je de juiste antwoorden geeft, gaat er weer meer disclosure van info open...

vraag is nu: wordt met nieten nieten bedoeld? of kneden? immers, niet is versatiel need is kneed...

F i d e l i o . . .

"That's correct. That's the password for the Door. May I have the password for the House?"

dat soort dingen.

mijn school zal instorten, dat soort dingen.

met praten kan ik bewijzen dat zwart wit is...

Quote:
maar nog even iets...stel ik zou mijn baan opgeven om de cursus te volgen...

doe maar niet. is niet verantwoord!

Quote:
valt er nog wat mee te verdienen in de 6 jaar dat je bezig bent ?
ik bedoel dus...hoe doen jullie dit ? huis boom beest + cursus ?
of leven jullie in kraakpanden en zijn jullie allemaal vrijgezellig? Wink ???

goede vragen, komt ie:

nee, we - tenminste ik ha ha... - leven niet in kraakpanden. meestal zijn de studenten mensen die tegelijkertijd op een kunstacademie zitten, of net er van af zijn. ze hebben dan een klein baantje bij meestal.

een andere groep is de reeds gevestigde kunstenaar, die toch nog verder wil studeren, en het gewoon kan betalen. de types van 'de 6 jaar dat je bezig bent' zijn mensen die ondersteund door scp zelf die studie kunnen doen. bijvoorbeeld omdat scp zelf 'veel in hun ziet'.

Quote:
geloof me eva ik wil het heel graag...maar ik moet ook rekening houden met anderen...

dat is waar. voor u bestaat er een ander pad, zoals happy bee destijds ooit zei.

eva.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jun 21, 2007 12:00 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
ja misschien wel...maaruh...know thy enemy toch ?

zeker. dus toch de vrije hand kneden? daarbij zijn twee dingen van belang:

- don't show

- de heilige fillipus dient aanwezig te zijn

- overdrijf niet, maar geef de ander ook de kans water terug te zeggen

meesters hierin zijn die vulcans met hun vulcan neckpinch!

Quote:
niet dat ik die geheime clubz nou als vijand zie ofzo...er zullen heus wel goede tussen zitten...maar waar ik wel enorm jeuk aan me triggerfinger van krijg is van clubs als skull and bones...

u praat code, fijn. het klopt wat u zegt. welnu, wat staat hier:

- overdrijf niet, maar geef de ander ook de kans water terug te zeggen

Quote:
die clubs met die megalomaniakken die kinderen vermeurden en verkrachten...die genocide veroorzaken in de wereld...
DAAR wil ik wat aan doen...

maatschappelijk is dit heel erg, zie soedan, darfour, afghanistan, etc.

codisch is wat je beschrijft kwestie van ontbrekende info. welnu, wat staat hier:

- retreat is the best part of valour!

Quote:
Wel vind ik het vrij zwak dat er weinig anderen zijn (waarvan ik weet dan) die dit ook als een probleem zien...
Het zou helemaal te gek zijn als die goede metselaren nou eens die stinkende sloot een keer gaan uitbaggeren...

u droomt van de dag dat dikke mensen weer slanke dennen worden, ha ha...

Quote:
maargoed ... we leven nog steeds in een ikke ikke ikke en de rst kan stikken wereld dus ik denk niet dat dit ooit zal gebeuren...

behalve als mensen het zich bewust worden, van die andere helft dan...

Quote:
Ik weet namelijk ook niet hoe streng die metselaartjes allemaal zijn met betrekking tot het elimineren van defecte elementen...

kijk, het is heel simpel: theo van gogh, pim fortuyn, malcolm x, steve biko, etc. hadden een grote publieke invloed. dan word je doodgemaakt als je de boel verklapt. ik zit anders in elkaar:

ten eerste is mijn invloed lang niet zo groot als voornoemde namen, temeer daar ik ook bewust niet publiekelijk bekend ben.

ten tweede: ik ben er zelf van, het zijn dus ook mijn eigen belangen. ik zal dus nooit als eerste uit de school klappen.

Quote:
Maar zoals ik het nu zie zijn er nog weinig mensen die kennis hebben en het gevoel hebben dat er wat te doen is aan de sicko's aan de top van de pyramide...

dan moet die kennis worden gegeven...

Quote:
daarom zeg ik ... ik wil gewoon infiltreren bij die knakkers...
viva la rebelution !

waar ga je dan infiltreren? bij de scp? de mets? de TS? de LR?

of bedoel je infiltreren codisch?

eva, CROMA.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jun 21, 2007 12:04 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
daarom zeg ik ... ik wil gewoon infiltreren bij die knakkers...
viva la rebelution !

ach hij bedoelt het codisch! de her bel lu ti on...

heel goed!

en maar net doen of ie stom is, die freedomrebel!

eva, verwonderd.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Thu Jun 21, 2007 12:05 am    Post subject: Reply with quote

en maar net doen of ie niks van snapt, die freedomrebel!

eva, it's a ha ha.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Sat Jun 23, 2007 11:03 pm    Post subject: Reply with quote

ZOU GOD WETEN DAT GOD GOD IS?

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Sat Jun 23, 2007 11:04 pm    Post subject: Reply with quote

TOETANKAMON = EEN TOETER TANK MOND

Back to top
Post new topic   Reply to topic    CATSOCIETY ESA Forum Index -> All Together Now All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 400, 401, 402  Next
Page 2 of 402

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum