CATSOCIETY CATSOCIETY ESA
the scp eva surga archives foundation

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups    
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

belangrijk: eva surga's bericht aan de fora van 20 mei 2009

Post new topic   Reply to topic    CATSOCIETY ESA Forum Index -> welkom bij catsociety esa
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eva surga
Site Admin

PostPosted: Mon Jun 01, 2009 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

nova wrote:
Het is simpel waarom freddie altijd moeite heeft met eva, en andere zaken die volgens hem buiten het rationele aspect liggen.

Niet omdat hij een vrijmetselaar is, die hoog in graden staat, want dan zou hij enerzijds nog waardering tonen, misschien zou hij het niet helemaal eens zijn met de manier van doen, maar hij dan zou toch iets van erkenning geven.

Dit is de oorzaak van het onbegrip/conflicten etc., niets meer niets minder.

De mystiek staat vaak op gespannen voet met op rationalistische wijze verworven kennis. De oorzaak hiervan ligt in het intrinsieke subjectieve karakter van de mystieke ervaring. Het probleem, vanuit rationalistisch perspectief, is dat mystieke kennis niet geverifieerd kan worden. Mystieke kennis is aldus zeer persoonlijk, maar niet per definitie onware kennis.

Daarom botsen jullie vaak, of eigelijk het mystiek in het algemeen is in botsing met het rationele.

Lord Hema wrote:
Hoi eva, dank voor je uitgebreide posts!

Hahaha, je hebt helemaal gelijk, ja. De mensen die echt van niks weten krijg je met geen mogelijkheid aan de 'mystiek'. Ze zien het gewoon niet, kunnen zelfs het idee dát het zou kunnen bestaan niet bevatten.

Ik weet niet of ik knap ben. Soms weet ik dat ik dom bezig ben. Soms weet ik zeker dat ik Het Ben. Zo gaat dat, blijkbaar Wink

En eva, onder mijn oude nick hebben wij inderdaad weleens een halve aanvaring gehad, over 'knielen op een bed violen' van Siebelink volgens mij. Ja, je hebt gelijk... ik was toen nog nieuw hier en wist niet waar je - in godsnaam - over sprak; ik kende de catpeople nog niet Wink Geloof me als ik zeg dat ik nooit de intentie heb gehad je opzettelijk pijn te doen. Hetzelfde geldt voor de vraag 'of het nog goedkomt..' --- Ik zal het laten rusten.

Ja, er omheen draaien zal ik niet.. ik vind het echt erg voor je dat het zo diep bij je zit. Je moet wel weten dat er heel veel mensen zijn die je posts heel erg waarderen. Heb je weleens naar het aantal 'views' gekeken. Hoe noemen ze dat? 'Loopt als een trein,' iets in die trant Cool

Laat ze maar pesten, in de leegte.. dan komen ze misschien zichzelf nog eens tegen.. als ze geluk hebben. Ze worden weggezogen in hun zelf gecreeerde zwarte gaten en ik ben niet degene die ze een helpende hand bied. Laat ze gewoon gaan Cool

Hema, 1mnesia 8aze

beste hema,

afgelopen nacht heb ik ernstig er over nagedacht om te stoppen met het bezoeken en posten in niburu, seriewoordenaar, argusoog en paul en linda / the one game / final understanding, etc. omdat het toch dus blijkt dat oude wonden weer open kunnen gaan bij het minste geringste.

het niet meer geconfronteerd worden met de pesterijen kan alleen als ik voortaan definitief niburu laat vallen, en alleen nog maar in mijn eigen website post. een moderatorschap in niburu over mijn eigen topics, waardoor ik personen die altijd krenkend bezig zijn tegen mij kan bannen, schijnt er toch niet in te zitten. terwijl ik vind dat ik daar wel waard genoeg voor ben.

zover is het echter nog niet. zolang ik het nog kan verdragen zal ik mij toewijden aan niburu en bovendien moeten mijn superieuren het ook nog goedvinden dat ik niburu laat voor wat het is.

de oorzaak van al de pesterijen is een combinatie van ontbreken van kennis ('niks bekend over eva surga, wat denkt die gestoord wijf wel dat ze is') en arrogantie ('wij als aivd, sopn, grootloge der vrijmetselarij zijn dé autoriteit, dus wij bepalen of eva surga en haar stomme kursusje wel mag of niet'). vanuit die houding is er vervolgens vijf jaar lang dingen gedaan die allen het kenmerk hadden om mij te beschimpen, te vernederen, te krenken. zowel binnen als buiten mijn forawerk. doel was: erachter komen wie eva surga was. tweede doel was: eva surga intimideren. voor beide doelen werd geen enkel middel geschuwd, ook als dat zelfs tot dodelijke afloop zou komen. zo erg was het.

mijn fout is bekend: ik zit alsmaar aldoor oude koeien uit de sloot te halen. maar wat is nu de fout van ed van der meulen, freddie van iersel? want op zich - hoe ongeloofwaardig dit ook klinkt - zijn zij die mij gepest hebben zelf ook eigenlijk goede mensen, dus helemaal niet lelijk.

om te snappen hoe de ed types toch zo in de fout konden gaan ('we gaan je gerechtelijk vervolgen voor kindermishandeling, maar tot nu toe zijn er helaas daarover geen klachten geweest, dus hebben wij de aanklacht ingetrokken') moet je weten dat zij uit gingen van wat zij aannamen:

ze namen aan dat een dansschool die ze niet kennen dan wel automatisch een lelijke, slechte, ondeugdelijke, ondeskundige, malafide, illegale dansschool moest zijn. dat was hun uitgangspunt. daardoor werd ik gepest, tegengewerkt. heel simpel.

wat ze vergaten - en daarom wil ik ook nooit bij de vrijmetselarij - is dat het ervan zijn, het echt van de mystiek zijn niet bepaald wordt door zoveelste graad of het hebben van een koninklijke onderscheiding, of het hebben van een hoge maatschappelijke positie. 'van de KvZ zijn' wordt bepaald door je houding, je wereldbeeld, je relatie tot de god in jou, de grand design.

een hoge maatschappelijke positie, een verregaande universitaire studie, getrouwd zijn, gezin, kinderen hebben - dat alles verburgerlijkt, vertruttigt je leven en brengt je verder weg van de KvZ, van je relatie met Dat Ene. vergelijk het met iemand die wel alle benodigde papieren heeft, maar geen of te weinig levenservaring heeft.

uit de privé mails blijkt dat ed freddie types burgerlijke, maatschappelijke types zijn. zulke mensen mogen dan wel de fama uit hun hoofd binnenstebuiten achterstevoren kunnen spellen, maar dat maakt nog niet dat je ervan bent. je bent pas ervan als de basis van je kennis afkomstig is van eigen praktijkervaring, persoonlijke beleving, en niet afkomstig van een lezing of het met elkaar in een loge uitwisselen van ervaringen. daar kom je niet verder mee. dat is nog altijd té maatschappelijk.

het grootste beletsel voor Ordeleden om tot het diepste van hun eigen wezen te geraken, de god in hun te kennen, face to face te staan met god, is het maatschappelijke leven, het burgerlijk gedrag, dat men weliswaar eventjes kan ontlopen door een of tweemaal per week onder elkaar te zijn in de Loge, vrij van huiselijke beperkingen en onvrijheden op het werk, wat echter eerder het maatschappelijk netwerk sterkt ('zeg jij werkt toch bij het openbaar ministerie? kun jij niet even uitzoeken of die vervelende spamster eva surga een strafblad heeft? misschien is ze lesbisch? dan kunnen we haar daarop pakken. ze schijnt namelijk single te zijn en op mannen is ze ook niet echt happig'), dan dat het je echt dichter brengt bij je eigen godsvinden.

ik erken dat eddie freddie mijn meerdere is binnen de mogelijkheden die hem ten dienste staan binnen zijn maatschappelijke netwerk. maar als het gaat om mystieke, codische procedures ben ik zijn meerdere. omdat ik het zelf persoonlijk heb beleefd, ondergaan terwijl zijn soort type niet verder gekomen is dan kleine reptielenhersentjes, ter grootte van een walnoot.

inplaats van samen mensen helpen, werden de pesterij-jaren gevuld met uitzoeken wie ik ben, waarmee kunnen we de mysterieuze eva surga pakken, he ja, laten we haar es het leven zuur maken. met centrale gedachte: wij zijn immers de officiële, grootste, machtigste dansschool ter wereld! wij bepalen wie, welke, of er andere dansscholen ook mogen zijn!

zo arrogant zijn ze. toen het pesten voorbij was, kwamen de testvraagjes: wat gebeurt er na de dood? wat is het higgs boson deeltje? waar staat het hoofdgebouw? anders gezegd: het werd niet serieus genomen, maar gewantrouwd. het kreeg geen kans zich te bewijzen, maar werd onderzocht: 'magic sessions' - dat moest wel iets verdacht crimineel fout zijn. de gedachte dat de kursus most gewone saaie lessen zijn waarbij men een lescollege krijgt en daarbij schriftelijke aantekeningen maakt, kwam geen enkel moment bij de hoofdpester op.

antwoord: de dood is de hoofdhoed. de juiste procedure daarna hangt af van de vraag waar de H. G. WELLS zich bevindt. dat bepaalt immers of het sluiten gebeurt via for of from. zo is het stellen van vragen - de form - voor mij niet valide. doordat ik kan ben, kan ik tunnels kannen, waardoor for voor mij beter is dan from. nee, zegt ed van der meulen, sluiten gebeurt met up! hij kon maar niet geloven dat ik cup ben, en niet up. de 'je moet hinken als het zich verveelt' - het higgs boson deeltje - werkt voor mij niet! ik ben zover superieur aan de walnotenhersens van eddie freddie, dat ik niet moet higgsen, maar forsen - geadjusteerd met de I AM, maar nooit verder dan een ailerons wijziging van meer dan 1 inch, waardoor alles kan veranderen.

het is heel moeilijk om hoge pieten van een gevestigde Orde, die maatschappelijk veel macht heeft, maar zo debiel burgerlijk is, duidelijk te maken dat ik wellicht verder ben in kennis en procedures. omdat ik niet belemmerd word door burgerlijk stom denken en dito maatschappelijk gedrag.

ik ben deskundig. bewijs: ik leef nog steeds. ben gezond, daar waar aleister crowley, helena blavatsky, adriaan jaeggi en freddie mercury aan doodgingen. omdat ik het geheim ken waardoor je meer kans maakt om - ondersteund door de juiste antibiotica tijdens de periode dat je stelsel kwetsbaar is voor de buitenwereld - de initiati, de wisseling van hart en bloedsomloop, de verplaatsing van zomerverblijf naar winterpaleis, te overleven.

dit geheim zit niet in de veeg vaag van de V G procedures van de mets. die zijn vooral excellent in zekerheidsprincipes, maar niet in mutatie, transformatie. daar ging de ruzie om bij ed mets freddie en mij: zij zijn van het maatschappelijk burgerlijke, verafschuwen transformaties. terwijl ik van het puur mystieke ben, het magische. meer van de aleister crowley kant, die - zoals algemeen bekend is - geminacht werd door de mets en de gevestigde, maatschappelijk georienteerde Orden.

kritische vragen kunnen, info vragen mag. maar wat de afgelopen jaren gebeurde was meer een arrogante, wantrouwige, abrasieve houding vanuit de hoogte: 'wij zijn de baas en wij bepalen nog wel even of we eva surga haar aktiviteiten gedogen of niet'. precies hetzelfde als het gedrag van King George V tegenover de toegewijde, idealistische George Washington, toen deze aankwam met de USA: King George V verbood dat hem, alsof George V de baas was over George Washington. zo superieur uit de hoogte gedroeg hij zich.

noodzakelijk is daarom een houding van respect en vriendelijkheid tegenover elkaar in de omgang. bangmakerij, intimidatie ('ik heb aangifte tegen je gedaan. ik kan je in een gesticht laten opsluiten') - nep of echt - horen daar niet bij. dat is onbeschoft, krenkend. uitzoeken wie eva surga is, kijken of we iets kunnen vinden om haar toch maar bang te maken, het leven zuur te maken horen daar niet bij. dat is kwalijk. dat is schadelijk, je schaadt daar een ander mee. omdat aannames het vervelende hebben, dat wat je aanneemt misschien helemaal niet zo hoeft te zijn.

zo kan iemand die daadwerkelijk in de vietnamjungle gevochten heeft veel meer vaardigheden en specifieke kennis bezitten, dan een marinier die net is afgestudeerd aan de militaire academie, alle papiertjes heeft, maar helemaal nog geen praktijkervaring in oorlogssituaties. kortom: door je maatschappelijke netwerk te gebruiken en de resultaten daarvan op assumpties te baseren - dat is echt stom, verkeerd en erg onverantwoord. zie hiervoor de film WAR GAMES: THE DEAD CODE. daarin neemt de overheidsdienst DII op grond van aannames dingen aan waardoor de onschuldige hoofdpersoon en zijn vrienden ONTERECHT het leven zuur wordt gemaakt!

nogmaals, alle ruzies hier in niburu - en daarvoor in het toenmalige filosofiemagazine - zijn veroorzaakt door: 1) ontbreken van kennis over mij: 'die eva en der scp zal wel niks zijn, wij zijn toch het gezag', 2) assumptie en arrogantie: 'wij zijn de officiële dansschool, dus wij hebben zeggenschap over het lot van eva en der stomme clubje'. het is dus puur een ordinaire autoriteitskwestie: wie heeft wat te zeggen over wie. zo stom is het.

in de mystiek is de mate van mystieke ervaring bepalend voor je positie binnen de hierarchie, en daarmee je autoriteit binnen de mystieke wereld. ik ben daarin heel hoog, omdat ik al wat aleister crowley beschreef heb bereikt. omdat ik de bodemprocedures liefheb. omdat ik god met al mijn liefde wil. al het andere is nep, misleidend, burgerlijk, maatschappelijk.

het is aan de schoffies en freddies van niburu om te bepalen of ik hier blijf of niet. mijn kennis is hoger en meer dan jullie kennis. blijft het subtiel, subliminaal pesten doorgaan dan laat ik niburu vallen. misschien beseft men het nu nog niet, maar niburu heeft meer aan mij, dan dat ik wat aan niburu heb. ik ben niet zomaar een poster. ik bezit de volledige kennis. ik ben degene die alle stadia van ascensie - maar dan via de wegen die beschimpt zijn door de gevestigde orden, de vrijmetselarij voorop - doorlopen heb. ik heb het eindstation bereikt.

vanaf nu is alles veranderd: ik bepaal mijn eigen agenda. ik laat me niet meer door zij die mij niet genegen zijn leiden. en ik geef hierbij eenmalig een hele zware waarschuwing aan hij die mij al zes jaar pest: wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat dan een ander ook niet. vat dit zeer letterijk op.

van mijn kant de garantie dat de hoofdpester ook op mijn woord van discretie en correct gedrag kan rekenen. maar besef dat er geen sprake kan zijn van 'wij hebben te zeggen over jou'. ik zit niet onder het gezag van aivd, sopn, noch de grootloge der vrijmetselarij. mijn verantwoording heb ik af te leggen aan mijn mentor en superieur, waarbij de HDS en de WP aanmerkingen op kunnen maken.

GMES, Scp LV.

Corben wrote:
Jou teksten hebben gelijkenis met het vertellen van een grap. Op deze manier; een grap wordt verteld om je te doen lachen. Wanneer je de pointe van de grap begrijpt dan begin je spontaan te lachen. Maar als de pointe van de grap moet worden uitgelegd dan lach je niet even hard, je forceert een lach.

Er is een subtiele impact tussen de punch line van een grap en de lach. Op exact dezelfde manier wordt er bij deze teksten iets verwacht, spontaan inzicht in de werking van zijn. De werking van het zijn klinkt weer vreselijk abstract maar we poetsen onze tanden na het eten...

Ik liep eens over straat met wat vrienden, 's avonds op weg naar het centrum van de stad om iets te gaan drinken. Tot er plots een politiewagen opduikt en ons verzoekt om dichter bij te komen. De agent vroeg ons vanwege onbekende reden; "Wat zijn jullie aan het doen misschien?"

Waarop die vriend van mij het enig mogelijke, meest logische, heldere en eerlijke antwoord gaf; "Wij zijn aan het zijn". De agent staarde ons aan met licht geopende lippen terwijl zijn grijze massa naar een teken van smaad leek te scannen, hij sloot zijn lippen en deed wat als enige logische reactie kon dienen...; doorrijden!!!

Ik bewonder de toewijding waarmee je onderwijst want hoe leg je aan een vis uit dat deze in het water leeft? Hoe zeg je met woorden iets terwijl de structuur van taal er niet geschikt voor is? Een taak die van meet af aan afhankelijk is van de wijsheid van de luisteraar, en dus eindeloos geduld zou vergen.

Klein grapje.
Er was ooit een grootmeester die zo goed was dat hij honderden leerlingen had. Ze konden zelfs niet allemaal meer ondergebracht worden in hetzelfde klooster. Dus hij moest nu één van de studenten zoeken die ook een meester kon zijn, en zo bedacht hij een test. Hij plaatste een waterkan in het zicht van hun allemaal en zei; "Zonder een bevestiging of een ontkenning te gebruiken, vertel mij, wat is dit?"

De oudste monnik tussen de studenten dacht en zei; "Het zou geen stuk hout genoemd kunnen worden." De leerkracht aanvaarde dit antwoord niet. Maar de kok van het klooster kwam langs, schopte de waterkan omver en liep weer weg. Hij kreeg de job.

Pointe : misschien was hij dan toch niet zo slim want hij gaf een gemakkelijke job op voor de moeilijke...

dag beste corben,

hartelijk dank voor je in alle opzichten waardevolle beschouwende reaktie!

een monnik is een mondknik, hij heet nick. nick beëindigt de zijmond, vandaar het nederlandse zangduo 'nick en simon'.

alles is code. deze hele wereld is vormgegeven door kb'ers. maar meestal maken de kb'ers onderling ruzie. stom he, van zulke knappe mensen...

wat zijn de graden der mets? een graad is een draag: hoeveel vrijheid kan de vrijgekomen zich vrijmetselende mets aan?

nou ik ga gauw weer les geven. we behandelen a night at the museum 2: waarom ze opeens tot leven komen als het tablet aangeraakt wordt. wat is een tablet?

dat is een stabiele let. letten zijn inwoners van letland. zijn gegner is de stab, de steek...

eva, wopr.

learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.
follow eva surga on twitter: IATC Authority.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
eva surga
Site Admin

PostPosted: Tue Jan 26, 2010 11:34 pm    Post subject: Reply with quote

en van woensdag 13 januari 2010:

vanmorgen deze post in blackregion forum tegengekomen:

Eyes Wide Shut wrote:
Eva maak je niet druk over freddie. Zijn naam adres woonplaats zijn bij ssh bekend. Hij weet ook wel wat de konsekwenties zijn als hij zich niet houdt aan de geheimhoudingscontracten die hij ondertekend heeft. Het is niet jouw zorg meid. Mvg

nou snap ik waarom die freddie zo gefrustreerd is! mij is geadviseerd die fedddie gewoon te negeren.

eVa.

talithakumi wrote:
eva, ik kom niet zo vaak op blackregion, dat is altijd zo'n gedoe.
want mijn login,password en key moet ik iedere week aanvragen.(misschien heb jij een hoger level?)
ik heb net ingelogd en het ook gelezen.
de mannen van de schoonmaakdienst werken wel perfect!

talithakumi

het negeren van de hoofdpester is ingegaan op woensdag 13 januari 2010, volgens de tweede post van deze pagina:

http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=81

en daarvan de hoofdstuk 'toelichting', de tweede alinea.

hiernaar zal verwezen worden bij eventuele vragen inzake het negeren.

learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Tue Jan 26, 2010 11:38 pm    Post subject: Reply with quote

gepost: 20 januari 2010.

Ensenata wrote:
whitelighter wrote:
Maar bedoelde eigenlijk dat Eva in haar 1tje haar eigen mystieke leer aan de man wil brengen. Ik denk dat er geen organisatie achter zit.

Dat heb je niet goed gezien Wink
eVa is wel de enige (van de SCP) die Legaal de code-taal naar buiten mag brengen met als doel interesse op te wekken.
De rest van de SCP zul je dus nooit van je leven zien, of horen zeggen dat ze lid zijn van de SCP.

Ik heb nog wel een vraagje aan eVa, lichtelijk in de sfeer van bovenstaande..:

Is Quentin Tarantino nu lid van de SCP, of gewoon een vriend van..? Ik heb je veel films zien recenseren van hem, en daarin stond bijna altijd dat Tarantino een referentie erin gestopt heeft naar de SCP toe (met een kat of mooie vrouw meestal)..

Zoals dit plaatje van Inglorious Bastards (mooie film trouwens, echt genoten vorige week toen ik 'm zag)

Of de Dooie(?) kat in 'Killing Zoe'..?

mijn excuses aan iedereen, ik was de afgelopen week heel druk bezig om mijn merk - EVASURGA - te establiëren in planet twitter. ik heb weliswaar slechts het schamele aantal van 3 followers, maar ik heb uit de stats van de scp servers begrepen dat mijn tweets voor het overgrote deel gelezen wordt via rss feed abonnees - daar heb ik wel razend veel van.

mijn tweets zijn waardevol, nuttig en boordevol info - en dat zien steeds meer twitteraars en rss abonnees in!

er is een hele strategie ontwikkeld rondom de twitter account evasurga, dat zul je de komende maanden wel merken. bovendien zijn mijn tweets stuk voor stuk waardevol, met useful info, waardoor ze een meerwaarde hebben dan de gemiddelde tweet met slechts wat stomme kreetjes en nietszeggende zuchtjes...

ook wijs ik erop dat ik posts, vragen of reakties van anderen die overduidelijk kwalijkheid als oogmerk hebben naar mij toe niet meer beantwoord. zij vallen immers onder de tweede alinea van het kopje 'toelichting' van de tweede post van:

http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=81

deze post zal ik beantwoorden, omdat het niet valt onder het oogmerk van kwalijkheid. alle andere ongenegen post, dan wel zwartmakende reakties worden - zoals men al enige dagen merkt - genegeerd.

eva surga, scp.

nu beantwoord ik deze post, voorzover de ror dat toestaat uiteraard.

Quote:
Ik denk dat er geen organisatie achter zit.

dit is onjuist. er is echter geen enkel belang bij scp om zich openbaar te maken. het is ook niet voor niets een secret society, dus waarom zou je. de nadelen wegen niet op tegen de voordelen van bekendmaking. wie echter ingewijd is in de KvZ ziet echter volop om zich heen de tekenen en bewijzen van ons bestaan.

scp is niet de vrijmetselarij - die hebben een btw nummer, een makro pas en zijn per loge als handelsvereniging ingeschreven. dat hebben wij allemaal niet. zij zijn maatschappelijk geimmerseerd: maandelijkse contributiegeld voor de logekosten, etc. scp is werkelijk mysterieus. wie het gelooft, gelooft het. wie het maar onzin vindt, die blijft stom en komt niet verder. ook goed. knap worden begint met zelf de dingen door hebben. door hebben dat een passagiersvliegtuig bedoeld is om mensen te vervoeren van A naar B.

maar als je vliegtuigspotters aanbiedt om gratis plaats te nemen in het vliegtuig, als je hun aanbiedt om ze van A naar B te vervoeren - dan zijn ze daarin helemaal niet geinteresseerd! vliegtuigspotters zijn geinteresseerd in hele andere dingen: is het vliegtuig echt? in welk jaar is het gebouwd? exacte datum, tijd, maand, dag dat het vliegwaardig werd verklaard? kunnen we de luchtwaardigheidscertificaten zien? weet de rijksluchtvaartsdienst ervan? waar zijn de onderdelen gekocht waarvan dit vliegtuig is gemaakt? onder welke registratienummer is het vliegtuig ingeschreven? wat waren de kilometerstanden van de onderhoudsbeurt intervallen? waren het groot of klein onderhoud? op welke vliegvelden is dit vlieguit aangetroffen?

dat zijn de typisch debiele vragen die een vliegtuigspotter belangrijk vindt. het feit dat een passagiersvliegtuig bedoeld is om mensen van amsterdam naar new york te vervoeren zijn ze vergeten. vliegtuigspotters vliegen niet met het vliegtuig, zij spotten liever dat vliegtuig als het op schiphol landt: naar welke gate wordt het getaxied? zij eisen dat een ander dan eva surga zegt dat scp bestaat, dat is veel belangrijker dan de kursus most volgen en aldus zelf echt erachter komen hoe het allemaal echt in elkaar zit! viegtuigspotters zijn domme mensen: het geloof dat december 2012 de wereld echt vergaat is bij hen groter dan het inzicht dat de posts van eva surga weleens de deur kunnen zijn naar de werkelijke kennis. het geloof dat op 10 - 10 - 10 - tien oktober 2010 - een ufo zo groot als amsterdam osdorp zal landen op de A2 is sterker dan het besef dat die wazige eva surga weleens de juiste info heeft. dat kan niet. dan zou ze immers niet gepest worden! en dus wordt eva surga vanaf dag één gepest, tegengewerkt, weggepest. maar wat nu, als eva sterker blijkt te zijn dan de pesterijen? wat nu, als alle pogingen om eva te agiteren mislukken, doordat ze geheel genegeerd worden?

Quote:
eVa is wel de enige (van de SCP) die Legaal de code-taal naar buiten mag brengen met als doel interesse op te wekken.

dit is volledig juist. alleen ik mag quoten uit de magicalbum:

IT'S GETTING LATE DON'T BE AFRAID FIRST GET PAID

zonder daarmee problemen te krijgen. plaatst een ander - in de praktijk een scp lid, want alleen scp leden hebben de magicalbum in bezit - de inhoud van de magicalbum op het internet dan krijgt hij daar wel degelijk problemen mee.

Quote:
De rest van de SCP zul je dus nooit van je leven zien, of horen zeggen dat ze lid zijn van de SCP.

wat het eerste deel van de quote betreft: dit klopt, in theorie. maar als je de golden globes prijzen van avatar had mogen uitreiken aan de regisseur ervan, dan had je toch dus van een voornaam scp lid de hand geschud!

het tweede deel van de quote klopt volledig: men wint er geen belang mee om dat zelf te verkondigen. eva surga is van de DJ FANCLUB: die geeft kabouterprijzen uit aan die en die is de beste deejay. maar zelf hebben ze geen belang om op te scheppen van: 'ik ben de beste DJ'.

Quote:
Is Quentin Tarantino nu lid van de SCP, of gewoon een vriend van..?

GMQT is hoog in de club. het had een haar gescheeld of hij was op 10 - 10 - 07 de nieuwe way pay geworden. er waren drie nominees: GMAA, GMQT en GMPA. gelukkig werd het GMAA, die is ouder en heeft meer ervaring. GMQT stopt talloze clubverwijzingen in zijn films. bijvoorbeeld in DE HOED PROEFT - voor wie weet waar hij op moet letten! hij is niet voor niets destijds hier geweest om de KvZ te leren. ging terug en maakte PULL FRICTION. ik heb GMQT een keer gemaild dat ie een 'ugly truth' kop had, ha ha...

het tweede deel van de quote begrijp ik niet. voor zover ik weet is robert rodriguez een goede vriend van meneer Q-TIPS.

Quote:
bijna altijd dat Tarantino een referentie erin gestopt heeft naar de SCP toe (met een kat of mooie vrouw meestal)..

dat klopt. meneer wattenstaafje is namelijk vrouwengek. in inglorious basterds heeft hij het lied van david bowie - PUTTING OUT FIRE WITH GASOLINE, oorspronkelijk afkomstig van de CAT PEOPLE film - overgenomen, met woman in red voor het raam...

Quote:
Zoals dit plaatje van Inglorious Bastards (mooie film trouwens, echt genoten vorige week toen ik 'm zag)

ik heb zojuist de 2 dvd ontvangen. de legale koop dvd ervan komt namelijk officieel morgen uit. in dvd, 2 dvd en blu ray.

Quote:
Of de Dooie(?) kat in 'Killing Zoe'..?

gek maar killing zolang heb ik nooit gezien. heb gisternacht whiteout gezien. die was wel het bekijken waard:

"Dus in dit glas zitten ijsblokjes van miljoenen jaren oud, en daar gieten we deze tien jaar oude whiskey overheen..."

ga die film zien. degelijke code met keet bek in de ziel, getrouwd met leen wijsman dacht ik, ook zo'n scp'er.

eva, wijs kei of toch wodka?

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Fri Sep 10, 2010 9:10 pm    Post subject: Reply with quote

title > the blesspeople illuminati
released > september 7, 2010
author > eva surga
copyright > 2010, eva surga for society of the cat people founded 886 cs

#AskEva

The Blesspeople Illuminati

regarding this:

http://twitter.com/evasurga/statuses/22992690331

someone wrote this:

Ik geloof dat wij een keer een korte discussie hebben gehad over het
verschil tussen waarmee jij je ideologie uitoefent, en waarmee ik dat
doe. Laat ik beginnen met zeggen dat ik totaal niet zeker ben van wat
jou ideologie nou eigenlijk is. Ik kan alleen maar af gaan op mijn
vermoedens, mijn vermoeden is dat je misschien een
aantrekkingskracht voelt naar het Illuminati genootschap, of iets in die
richting. Maar zoals ik al zei is dat maar een vermoeden.

Recent ben ik op een andere manier naar dit genootschap en een ander
genootschap gaan kijken (skull & bones) en heb mezelf gedeeltelijk
weten te overtuigen dat de Illuminati misschien goede bedoelingen
hebben met deze wereld, in plaats van wat het gros denkt, dat ze
negatief de wereld naar de verdoemenis zullen leiden. Ik ben van dat
idee afgestapt, ik ben altijd fel tegen de NWO geweest. Maar door mijn
research dat nog maar net van start is gegaan heb ik dingen voor mezelf
duidelijk gekregen, en aanwijzingen gevonden die juist suggereren dat
de NWO (geleidt door de Illuminati) ons eigenlijk alleen maar goeds kan
brengen.

Maar er is 1 ding dat ik wel weet, en dat is vrij zeker, namelijk dat jou
cursussen mij niet op een manier zouden helpen die ik graag zou willen,
jij volgt een ander pad. Maar zoals ze zeggen lijden er meer wegen naar
Rome. Ik denk ook dat ik vrij uniek ben in mijn soort, omdat de meeste
mensen die over de Illuminati research doen, tot de conclusie komen dat
het een slechte groep mensen is waarbij macht over de wereld centraal
staat. Maar dat is bij mij niet langer het geval.

Ik vroeg mij af, en het is maar een gok in de goede richting, of je mijn
bevindingen zou willen lezen en er een oordeel over vellen.

Zoals ik al zei, het zijn slechts vermoedens over jouw richting, maar ik
wil erg graag deel uitmaken van de nieuwe wereld, werken voor mensen
die de wereld herbouwen tot een (uiteindelijk) hogere beschaving, door
gerechtigheid, regels en eliminatie van mensen die tegen de NWO zijn.
Ik weet zeker Eva Surga, dat jij kennis bezit die de mijne te boven gaat.
Maar ik wil leren, heel graag. Kan jij mij een zetje in de goede richting
geven?

Het spijt me als ik al jouw posts verkeerd heb geïnterpreteerd...maar er
zijn nou eenmaal niet veel mensen die mij hierbij kunnen helpen. Ik heb
geen insiders, die zijn nogal moeilijk te vinden als het om een geheime
organisatie gaat. Het enige dat ik voor ogen heb, is dat de nieuwe
wereld orde goed is voor de mens, op langere termijn.

Dus, wil je horen wat ik tot nu toe heb uitgevonden qua positiviteit
omtrent het genootschap?

Excuus als dit hele bericht er voor jou niet toe doet. Maar waar gaat
iemand heen voor raad als de mensen die hij zoekt niet te vinden zijn?

Bedankt voor het lezen, en een prettige nacht nog.

and here's my answer:

Laat ik beginnen met zeggen dat ik totaal niet zeker ben
van wat jou ideologie nou eigenlijk is.

mijn ideologie is dat kennis, informatie, dingen weten de sleutel vormt
tot knap worden, weten hoe alles in elkaar zit waardoor men gewapend
is tegen belazerijen van lelijke, gemene mensen.

de taak van een mens is zichzelf ontplooien, ontwikkelen, zich bewust
worden van hoe alles in elkaar zit. dit houdt in dat een ad visser zich
beter bewapend heeft met kennis, zich verder heeft ontwikkeld dan een
piet hein donner die dom is en dingen die ad visser wel weet, zelf niet
weet.

mijn vermoeden is dat je misschien een aantrekkingskracht voelt
naar het Illuminati genootschap, of iets in die richting.

maatschappelijk kan ik hier niks mee. ik ben van de scp en ik heb niks
met de illu. maatschappelijk zou iemand met veel macht, zoals een
berlusconi of een sepp blatter zich kunnen presenteren, positioneren
als 'ik ben van de illuminati' maar zelf heb ik daar niks mee.

alles wat in niburu beweerd wordt van, over de illu is onzin.

codisch is het een andere zaak. codisch houdt illu in: totale wereldmacht -
de hoogst maximaal bereikbare range. die bezit ik. in die zin ben ik dus
een hoge illu - maar puur codisch: ik beschik over de meest maximaal
haalbare range.

het is dus niet een kwestie van wel of niet zich aangetrokken voelen,
worden door de illu. ik ben eveneens illu als dat ik bosjesman ben of
tovenares of wat dan ook. ik ben - sinds ik over de trs beschik -
onverwoestbaar, onzichtbaar, onoverwinnelijk.

het enige wat mij kan vernietigen, elimineren, uitroeien is als ik achter
mijn huisadres kom terwijl ik heel ver weg ben van huis. dan kan ik
vermoord worden bij mijn poging het kontakt met god, de oorsprong
terug te vinden. want hoewel de trs geheel volledig het hele gebied van
de universe, stelsel, systeem bestrijk, bevat, behelst, kost het gebruik
daarvan great amounts of antimaterie.

anders gezegd: kennedy werd vermoord in de daal las. zijn hele rechter
hersenhelft is aan gort geschoten, weggevaagd, ging dood. ik zou levend
kunnen blijven, maar het kost dan wel mijn rechter hersenhelft.

tijdig hernemen - 3Q: hermogen, naar vermogen - voorkomt dat ik
achter mijn huisadres kom.

Recent ben ik op een andere manier naar dit genootschap en een
ander genootschap gaan kijken (skull & bones)

de school en bonen zijn - in maatschappelijk opzicht - nep. dat stelt
niks voor. bush is debiel. codisch slaat skull op de vorm van het kale
doodshoofd, gestruktureerd door bonen, botten. welnu, in codische zin
ben ik dus van de skull end bones, omdat ik een gigantische skull
disco glitterball ends b neus heb.

het rare is dus: codisch ben ik de hoogste hier in niburu - maar
maatschappelijk stel ik niks voor. in de maatschappij is dan een ernst
hirsch ballin heel hoog als zijnde de minister van justitie, terwijl die in
codische zin weer niks is! dan is een type als lange frans nog knapper,
hoewel hij alleen de basiskennis heeft van de code (soundtrack hit: 'ik
ben mezelf' = 'ik buig mijn eigen plank').

dus ja, codisch ben ik de illuminati zelf. codisch ben ik de schedel
beëindigt de bonen zelf. maar maatschappelijk stel ik niks voor. grappig
he.

dat de Illuminati misschien goede bedoelingen hebben met deze
wereld, in plaats van wat het gros denkt, dat ze negatief de wereld
naar de verdoemenis zullen leiden.

dit is voor mij een rare zin, omdat dit zo'n typische niburu zin is: ufo's
bestaan echt, scp bestaat niet, nwo is het kwaad. dit zijn in de
maatschappij getrokken decors waar ik niks mee kan.

codisch kan ik wel dit over zeggen: beiden heffen ongelijk.

de ongelijkheid in de wereld: hoe halen, doen, nemen we die weg? de
metselaars zeggen: doorgaan met blijven metselen, dan komt ooit de
bevrijding. de communisten zeggen: niemand mag het beter hebben dan
de ander, dan komt het goed. dus een stervoetballer als wesley sneijder
mag niet zoveel geld hebben, maar slechts evenveel als een werkloze of
bedelaar... dat werkt ook niet natuurlijk.

er is slechts één weg waarmee, waardoor je alles doorhebt, alles
meekrijgt en dat is zeker niet je houden bij slechts één procedure. dat
betekent al bij voorbaat dat een theosoof die slechts zweert bij de ts, of
een mets die alleen maar vg doet, of een ba'hai die alleen maar ba'hai
dingen doet, etc. - dat die allemaal bij voorbaat gedoemd zijn te
mislukken.

het is dus niet een kwestie van uitsluitend X of alleen maar O of een T
vloot til je. het is dus niet: 'wie heeft gelijk? niburu of seriewoordenaar?' -
maar het is:

een kombinatie van verscheidene procedures: alle orden hebben wel
een procedure die op zich waardevol is, de zaak kan aanvullen, alles
kan verrijken, de mens compleet kan maken.

de bodemprocedures. daar kom je niet onderuit. alleen wie waarlijk
zoveel van god houdt komt er, kan bek kin aan klei nd punt brengen.

het verkregen bereik. dit laatste is nog belangrijker dan de overige
twee hierboven. wie voor zijn transformatie een niet sufficiënte bereik
heeft gerealiseerd, komt de transformatie niet levend uit en gaat echt
maatschappelijk dood, met name door de infectieziekten. ik ben ook
dood, maar da's codisch: de head. maatschappelijk leef ik nog gewoon
gezond, waardoor zij die mij pesten maar verbaasd blijven over hoe
dat nou kan!

de documentaire 'modify' verafschuw ik! gaatje in je voorhoofd boren,
jezelf ophangen aan vleeshaken, knokkelziekte, knobbels, kogels in je
voorhoofd aanbrengen, zwellichamen van penis doorsnijden... dat is
allemaal stom, want maatschappelijk! ook horror, splatter, gore, manga
movies etc. zijn stom, schadelijk, onnodig - gewoon verkeerd decor!
er zijn mooiere, betere decors!

het gaat om bereik. dit heeft niks te maken met de ritualen binnen de
mets - da's weer puur sociale symboliek. het gaat om 'hoever ben je?
hoeveel heb je?' en dat wordt alleen bereikt door echt helemaal van de
mystiek, de occult te zijn. alleen wie god nog meer liefheeft dan zichzelf
komt er. dus een reinout oerlemans of zelfs een anton levey of een
jurgen deleye komen er niet. erger nog: die deeloogkerel zit de hele kvz
te ridiculiseren. ook freddie van iersel is een vervelende debiel.

als het reeds behaalde bereik zodanig groot, omnipresent is dat men
zonder vrees de grot in kan gaan om de deeg dies oordeels aan te gaan,
om god over u te laten oordelen - alleen zo'n iemand slaagt en komt door
de passage van leven naar dood. een dood die ook over levenskracht
beschikt.

hier past geen gezinsleven bij: jezus was vrijgezel. een hugo borst of een
jack van gelder zijn - hoewel hoog als bekende nederlander - stomme
mensen. ze weten dan wel een beetje wie, wat god echt is, maar daar
kom je niet mee. dat is niet sufficiënt! alleen een mens die niet met
andere mensen leeft maar alleen met god komt er, geraakt ear.

daarom vind ik de character die denzel washington in the book of eli
weergeeft ook zo prachtig: alleen die komt er!

kijk eens hoe een meezing gracieus dit is - dit gebed, gekbeeld uit
the wound offs believe:

Dear Lord,

Thank you for giving me
the strength and the conviction
to complete the task you've
entrusted to me.

Thank you for guiding me
straight and true, through the many
obstacles in my path.

And for keeping me resolute when
all around seemed lost.

Thank you for your protection and
for your many signs along the way.

Thank you for any good that
I may have done.
I'm so sorry about the bad.

Thank you for the friend of mine.
Please watch over her as you
watched over me.

Thank you for finally allowing
me to rest. I’m so very tired.
But I go now to my rest, in peace,
knowing that I have done right
with my time on this earth.

I've fought the good fight.

I've finished the race.

I kept the faith.

dit is zo hoog he! als je dit klaar kan spelen!

ik ben altijd fel tegen de NWO geweest.

dit is stomme niburu doctrine. vergelijkbaar met: 'ik heb een hekel aan
moslims, dus ik eet nooit een broodje shoarma'. want wat is nwo? de nwo
die in niburu gepresenteerd wordt is gewoon een nep decor!

codisch is n de nachtdeuk, w de weh, de pijn, en o de watermond. bij
elkaar is nwo de wond, het boek, de broek, de buurtsuper. dus u bent
tegen de wond? terwijl dat het wonddier gods is! de wond people! de
weg onder, de onderweg. de geblesseerde mensen. blesspeople.
blessed be.

NWO (geleidt door de Illuminati) ons eigenlijk alleen maar
goeds kan brengen.

maatschappelijk kan ik niks hiermee. codisch zeg ik dit: uitsluitend nwo
illu procedures zijn niet, ik herhaal: niet sufficiënt! uitsluitend nwo brengt
schade - evenals uitsluitend anti nwo trouwens. de juiste wijze is immers:

een kombinatie van procedures van de verscheidene orden.

de onmisbare en uiterst noodzakelijke bodemprocedures.

het verkregen, behaalde bereik moet VOORAF dusdanig suffuciënt zijn,
dat men een reis naar de dood OVERLEEFT.

erkennen dat god de baas is over jou, ook baas over de duivel, satan of
wat dan ook, wil je niet dood, zorg dan dat ik niet achter mijn huisadres
kom.

Maar er is 1 ding dat ik wel weet, en dat is vrij zeker, namelijk
dat jou cursussen mij niet op een manier zouden helpen die ik graag
zou willen,

dit is onzin. als je die kursus zou doen dan word je juist uitgelegd hoe
het allemaal in elkaar zit, wat ufo's en aliens echt zijn, wat er met umts
mutsen word bedoeld, wat de rfid drijf schip is, wat de schoenmand
resonantie is, de chemische hemden sporen... je leert ook codetaal lezen,
begrijpen: 'vannacht duizenden meldingen gehad, maar vanmorgen
honderden meldingen gehad. zij drinken water door hun handen te
wassen. eva is een hoef ear h oer. hoe durf je mensen dom te noemen.
wat moet je eenzaam zijn. ik kan deuken in mijn hoofd maken. piloten
hebben ze gezien maar mogen oor kneed, over praten. air gate niets
boeven growningen. later is er ook geen handjas olie meer voor nodig...'

codisch is 'jou cursussen' jouw coeur sussen, je hart sussen, geruststellen
via de zussen. maar dit hoeft niet meer, heb ik allang al achter de brug!
ik bend nu overhal.

jij volgt een ander pad. Maar zoals ze zeggen lijden er meer
wegen naar Rome.

dit klopt niet. het citaat luidt:

alle wegen leiden naar rome = de hal leen die je weegt, die leidt, geleidt,
glijdt naar de ruimte.

Ik denk ook dat ik vrij uniek ben in mijn soort, omdat de meeste
mensen die over de Illuminati research doen, tot de conclusie komen
dat het een slechte groep mensen is waarbij macht over de wereld
centraal staat.

nogmaals, ik heb niks te maken met berlusconi, tony blair of george
bush - dat zijn allemaal stomme mensen. ik ben een hoge grootmeester
scp en in CODISCHE zin ben ik de illuminati zeilve en school en bonen
en schedel en staart en slang en engel en zo voorts. ik ben van
mening dat heersen fijner is dan verdelen, daarom ligt - in codische zin -
het hele universum onder mijn heerschappij. er is geen enkel verzet
meer. maar ik neem, take, tik welzeker mijn verantwoordelijkheid.
het is simpel: wees altijd goed en zorgzaam voor je onderdanen, dan
hebben zij jou ook lief! ik kies voor diktatorschap, maar ben ervan
bewust dat een goede diktator iemand is die zijn onderdanen waarlijk
liefheeft.

bovenstaande is allemaal codisch. in het echt stel ik maatschappelijk niks
voor hoor...

dus in het echt kan het wel degelijk zo zijn dat er wel een lelijke groep
mensen bestaan die lelijk doen tegen de wereld. neem 11 september, of
de moord op pim fortuyn - daar zit echt iets achter vanuit de overheden!
da's wat anders dan de moord op theo van gogh - dat was 'personal',
gepleegd vanuit de grudge van een debiele moslimjongen: moer shame
mad bouw je rij... bij de 911 twin towers september attacks werd ergens
gewoon het groene licht gegeven dat het doden van 1000 tot 6000
mensen gewoon mag, dat zoiets okee is - net als toen met die
atoombommen.

als je heel hoog bent mag je namelijk beslissen hoeveel mensen van
jou dood moeten, mogen gaan. je hebt dan die bevoegdheid. want je
beschikt over de meest machtige wapens die de mensheid heeft
voortgebracht. zo erg is het. dat is nu de maatschappelijke illuminati
waar ik zeer tegen ben!

maar codisch is 'illuminati' iets heel anders!

Zoals ik al zei, het zijn slechts vermoedens over jouw richting,

'mijn richting' of wat dat ook moge zijn, is dat ik graag zou willen zien
dat eenieder knap is, weet hoe het allemaal in elkaar zit. dan zou de hele
wereld dus één kunstenaarsgemeenschap zijn, zoals dat nu al een beetje
is in canoga park. dat is dan maatschappelijk mijn richting.

codisch is 'mijn richting' dat de mens, de persoon, de individu, de artiest
werkt aan zijn of haar eigen zelfbewustwording, ontplooiing, ontwikkeling,
wingmakers, vleugelsmakers, lichtmakers. dat men ernaar streeft, naar
toe werkt dat eenieder een eigen gd heeft, je eigen geliefde. die er altijd
voor jou is, die je altijd trouw blijft, je altijd genegen, toegewijd is...
als het focus daarop ligt - dus bezig zijn met jezelf te vervolmaken - dan
is er ook geen oorlog en ellende meer op de wereld. die dingen gebeuren
namelijk omdat het focus niet ligt op je eigen, maar op maatschappelijke
macht, politiek, etc.

mijn wereldbeeld is dus een wereld vol ad vissers, joost van bellens,
karl lagerfelds en james camerons... bij mij draait het om kunst, het
kunstenaarsschap als resultaat van dat je alles weet hoe het zit. dan
wil je alleen nog maar één ding: kunst maken.

ik wil erg graag deel uitmaken van de nieuwe wereld, werken
voor mensen die de wereld herbouwen tot een (uiteindelijk)
hogere beschaving,

op dit moment is dat gerealiseerd op helaas nog beperkte schaal: er
zijn maar een paar paradijzen op aarde, op kleine schaal. san francisco,
los angeles - canoga, amsterdam - randstad, scandinavische landen,
canada, new york - oostkust en dan heb je het helaas wel gehad. de rest
van de wereld is nog steeds achterlijk, oorlog, debiel, stom. het ergste
zijn de volkerenmoorden in afrika - daar is men het domste. op plek
twee staat de hele arabische wereld waar ook domheid en achteruitgang
en beperking en preutsheid troef is. oost en westkust usa, canada, noord
europa, scandinavische landen - daar zit de vooruitstrevendheid.

het is nog steeds arren moede, klote, retardisch helaas - ook in 2010.

door gerechtigheid, regels en eliminatie van mensen die
tegen de NWO zijn.

dit is een voor mij maatschappelijk onwerkelijke, rare zin: mensen
elimineren. ik kan daar niks mee. als je dat maatschappelijk bedoelt dan
zul je de politie, interpol, aivd, nsa, cia, fbi etc. op je weg tegenkomen.
je kunt niet zomaar iedereen doodmaken. of je moet het codisch
bedoelen: het beklimmen van de naties. welnu, ook dat heeft een
plafond en is ook niet sufficiënt. tenzij het de mein kampf procedure
betreft. maar om de klemkoppel te bemijnen heb je eerst een voldoende
amount bereik nodig.

codisch is het dus een andere zaak: om in illuminati universe over alles te
heersen dient alles onderworpen te zijn aan jou. dan ontkom je niet aan
moorden - ruimte maken. dat wat in de code met people wordt bedoeld,
ja dan heeft elke mysticus die het hoogste heeft bereikt al veel van
vermoord. elke koning is aan de macht gekomen door de vorige koning
om zeep te brengen. elk imperium heeft de absolute macht verkregen
door alle verzet daartegen uit te roeien.

de oranje jurk familie van beatrix heeft dit grondgebied ooit gejat van
de koning van hijs de bespanning. en later pikte de heer leonpolder het
zuidelijke deel van oranjejurk's territory in om een eigen land vol
twijfels te maken: belgië, dat wat geel is.

Maar ik wil leren, heel graag. Kan jij mij een zetje in de goede
richting geven?

hier moet onderscheid gemaakt worden in: wel of niet beschikken over
trs. wie niet over trs beschikt moet inderdaad altijd eerst beginnen met
een zetje in de goede richting, om aldus aan kleren te komen.

ik heb echter wel een trs en ben dus een atoom tomaat: het gaat bij mij
automatisch richting het goede. een zetje is onnodig, overbodig, brengt
juist de tektonie om en schaadt de trs. ik bevind mij namelijk in een
andere tijd ruimte dimensie waardoor de gewone regels die wel voor
gewone mensen gelden op mij niet van toepassing zijn, niet werken!

dit bedoel ik codisch. nogmaals, in het echt stel ik maatschappelijk niks
voor en is een burgemeester of politieagent vele malen hoger en
belangrijker dan ik.

maar codisch is het een ander verhaal. dan ben ik hoger dan de pauze,
een rabbit of een iemand - die niet eens weten wie, wat god echt is!

Het spijt me als ik al jouw posts verkeerd heb geïnterpreteerd...

het gaat niet om dat u mij verkeerd, onjuist hebt geinterpreteerd.
het gaat om dat u mijn kennis onderschatte, waardoor bij u het debiele
idee post vatte dat u mij dan maar wel es even moest korrigeren. evaatje
moest maar es tegengewerkt worden. ruim 1800 pesterij hate-mails
kreeg ik! omdat u denkt dat u het beter weet dan ik. omdat u mij fout
vond. omdat u geen rekening hield met de mogelijkheid dat ik qua kvz,
gd, en transformatie al veel verder ben qua abiliteiten dan wat u van mij
had ingeschat. daar zit de fout. niet ik, maar uw aanpak is fout!

ik ben vanaf dag één dat ik op niburu zat jarenlang van 2003 tot en
met 2008 erg gepest geweest. beschimd, vernederd, zwart gemaakt. door
dezelfde mensen die hier nu nog op niburu zitten - onder nieuwe, valse
nicknames. hij die mij pestte vond dat mijn posts een bedreiging vormde
voor zijn belangen. ook de metselaars vonden dit. het eerste wat men
deed was dan ook alles proberen te weten te komen over mij, want dat is
het wapen van elke mystieke orde: zorg dat je alles te weten komt van
degene door wie jij je bedreigd voelt. het kwam bij de hoofdpester niet
op dat ik wel eens een goed mens kon zijn vol idealen, van de goede
partij ben, bij een legitieme club zit. dus waren wij van onze kant ook
genoodzaakt om de hoofdpester en de overige pesters in kaart te
brengen. dit resulteerde in dat beide partijen zoals ik elders al eerder zei
uiterst belastende, compromitterende info over en weer over elkaar
hebben vergaard ('er is geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan'-
nederlands spreekwoord) waardoor men elkaar volledig kan schaden,
kapotmaken. het heeft tegelijkertijd echter geen zin om dat ook werkelijk
uit te voeren, toe te passen, omdat dat immers beiden niet baat. het
wordt dus alleen gebruikt als 'afschrikking' naar elkaar toe: 'waag het niet
mijn belangen te schaden, of het zal je bezuren' - vice versa.

dit is de ware reden dat in de maatschappij het nooit in het openbaar
kon gebeuren dat de kvz haarfijn en volledig werd gebreached, omdat
men elkaar gijzelt met belastende info over elkaars achtergronden. ik
wijs er dus op dat ook wij belastende info hebben over de hoofdpester -
het heeft dus geen zin om elkaar verder kapot te maken.

de mets zijn hier meesters in. dat noemen ze 'onderzoek'. ook scp
heeft onderzoek verricht naar de debiele hoofdpester - die ironisch
genoeg het aanvankelijk ook goed bedoelde maar al mijn teksten
verkeerd heeft geinterpreteerd waardoor hij mij als het ultieme kwaad
zag, terwijl ik een ontzettende goed mens ben die zeer trouw en
toegewijd is! en bovendien: ik ben zelf geheel ervan! het is dus
uitgesloten dat ik de kvz zal, kan schaden! maar dat is nu allemaal klaar.
beide partijen zijn gewapend met belastende info over elkaar, die men
als afschrikking gebruikt tegen elkaar, opdat men het niet waagt de
belangen van de ander te schaden.

de pesterijen ontstonden omdat mijn codetaal teksten en artikelen
simpelweg verkeerd werden geinterpreteerd. ik sprak in iatc, de
hoofdpester in totaaltaal. daardoor werd aan mijn kvz getwijfeld en
probeerden de pesters mij te 'bekeren', te onderwijzen - dit alles
doordat men mijn kennis beschamend onderschatte: ik ben qua
procedures en abiliteiten al veel verder dan waartoe zij mij hadden
ingeschat! daar zat het probleem. zijn aanpak is fout. daardoor
mislukten al zijn pogingen om met mij tot een geslaagde, goede
kommunikatie te komen.

maar ik heb ook een immens grote fanbase. dit is terug te vinden in
de hsm's: in bepaalde bioscoopfilms, pornoscenes, dancemixen, etc.
word ik, de scp, de magicalbum, magic sessions via hsm's bejubeld,
gewaardeerd, qua kennis erkend. dat zijn de mensen die mij en ons
mogen. maar er zijn ook werken waar ik in hsm's beschimp word,
bespot, belachelijk gemaakt word. misprijzen en ongenoegen vallen
mij dan ten deel en het grappige daarbij is dat het pesterskamp steeds
van uitgaat dat ik dom ben in kvz en dat ik daarom onderwezen,
terechtgewezen, gekorrigeerd, bekeerd moet worden. in de hsm's
brengen zij mij dan de in hun ogen enig juiste procedures bij. zozeer
belerend arrogant zijn de kb'ers van het andere kamp die mij detesten!

uiteindelijk geven zij langzaam hun tegenstand op, omdat ze steeds
meer vermoeden dat ze mij - zie de schrijver van de quote waarmee
dit artikel begon - toch wellicht ondergewaardeerd hebben, verkeerd
ingeschat, en daardoor verkeerd begrepen hebben.

Het enige dat ik voor ogen heb, is dat de nieuwe wereld orde
goed is voor de mens, op langere termijn.

is dit maatschappelijk (bob geldof, bono, bill clinton, obama) of codisch
bedoeld?

codisch is dit de waarheid:

wie uitsluitend de niburu procedures volgt komt er niet. wie uitsluitend
de seriewoordenaar procedures volgt komt ook bedrogen uit. het geheim
zit in de kombinatie van en inzicht in al het goede dat de verscheidenheid
aan richtingen en denkwijzen van de geloofsorden biedt die de menselijke
geschiedenis heeft voortgebracht. dat te begrijpen, toe te passen, je
eigen te maken. waarbij het belangrijkste is dat men dat wat voor god
staat zodanig hartstochtelijk zielsveel liefheeft dat men één wil zijn met
god. dat zal het bereik geven waardoor men uit zichzelf zal kunnen
treden en vanuit een andere dimensie samen met god naar zichzelf kan
kijken op een manier die gewone mensen onkundig zijn. dan pas zal men
begrijpen waar de mens voor gemaakt is door zijn schepper, en eeuwig
één zijn met hemd.

the wound offs believe: finally, the BIBLE is put in place, amidst right the TORAH and left the QUR'AN.

DAT ALLES DAAR WAT IK OM MIJ HEEN ZIE

DAT IS DIT HIER WAT IN MIJ IS

'waardoor men uit zichzelf zal kunnen treden en vanuit een andere
dimensie samen met god naar zichzelf kan kijken'

'ik kan niet hier - ik wil daar zijn'

GMES, itsipf.

amsterdam, september seven, 2010.

the eva surga character, as depicted in 'the book of eli'.

learn more of most:

http://catsociety.nl/esa/viewforum.php?f=39

follow eva surga on twitter:

http://twitter.com/evasurga

you can translate this article via google:

http://translate.google.nl/?hl=nl#

but be aware of this:

- - translation by google / might contain interpretation flaws - -

☸ ☸ ☸ ☸ ☸

reaktie van een lezer:

Ik zie veel goddelijke eigenschappen terug in jouw post. En waarheden
die helaas waarheden zijn: zoals dat je maatschappelijk niets
voorstelt maar qua wijsheid bij de top hoort. Als deze wereld anders zou
zijn, een betere wereld, dan zouden de wijze mensen automatisch bij de
top horen die de wereld lijdt. Maar zo is het niet helaas. Toch wil ik jou
laten weten dat ik trots op je ben zoals je je hebt ontwikkeld. En je
bedanken voor het goede dat je doormiddel van je posts en wijsheid
uitstraalt naar deze wereld. Omdat je nooit bij de top van de
maatschappij zoals hij nu is kan horen, maar toch cursussen geeft en
mensen inspireert, daarom verdien je respect. Maar ik lees dat jij geen
anderen trots van anderen nodig hebt om te kunnen schijnen. Dat is
het voordeel van de band tussen jou en Good.

Ja ik ben geïnteresseerd in taal en zie zelf soms dingen in de taal, de
echte betekenis van het woord. Mede dankzij jouw posts ben ik taal
gaan analyseren en som kom ik tot merkwaardige conclusies.

Eva je bent toch eigenlijk werkelijk als Adam. Yin Yang.

noot van de auteur:

ik heb mijn artikel nu vijf keer op rij geredigeerd, hij is nu helemaal af.
ik heb nu ook genoeg vertrouwen in mijzelf om alles van de voorgaande
jaren achter mij te laten. ik heb nu alles van mij af geschreven inzake
die pesterijen etc. - dat is nu helemaal klaar.

vanaf nu zal ik mijn best doen om ook de 'totaal taal' van de anderen te
begrijpen, net zoals ze ook hun best hebben gedaan mijn 'iatc taal' te
begrijpen.

eva surga.

solara portraying the eva surga character in 'the wound offs believe'.

☸ ☸ ☸ ☸ ☸

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Fri Sep 10, 2010 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Fri Sep 10, 2010 9:11 pm    Post subject: Reply with quote

www.catsociety.nlworld's best keybee site!

Back to top
Post new topic   Reply to topic    CATSOCIETY ESA Forum Index -> welkom bij catsociety esa All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum