CATSOCIETY CATSOCIETY ESA
the scp eva surga archives foundation

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups    
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

regarding the defamation of Eva Surga / Cat People

Post new topic   Reply to topic    CATSOCIETY ESA Forum Index -> welkom bij catsociety esa
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eva surga
Site Admin

PostPosted: Sun Jun 12, 2011 7:48 pm    Post subject: regarding the defamation of Eva Surga / Cat People Reply with quote

origin and motive of the current anti Eva Surga / Cat People sentiments:

these posts of mine below (in dutch - use google translate) are regarding the 'anti Eva Surga / Cat People sentiments' currently flooding the internet. those sentiments and disinformation all originated from one website: 'quofataferunt', and are all created by one individual in particular: the owner of that website. his actions are motivated by a personal grudge against me, triggered february 3, 2011, when i rejected his persistent offer to me that i should contribute articles to his website. all his false accusations are based on wild guessed assumptions. since it is a waste of time and energy to comment every time he spread his insults, i choose to remain silent, only referring to this topic.

eva surga,

may 21, 2011

Posted in Catsociety: 03 Feb 2011 04:03 pm

Paul wrote:
Zeker mooi, heb er ook wat rondgeneust maar wat mij dan wel weer tegenstaat is dat je daar zo afgeeft op niburu...

welk accent is dat? met betrekking tot wat?

als het gaat om hoe het gegaan is - want ik ben bij niburu in 2004 begonnen met posten - heb ik een lange geschiedenis achter de rug. beide partijen hebben elkaar daarbij veel pijn gedaan, veroorzaakt door misverstanden over en weer: elkaar gewoonweg niet begrijpen! ik heb dat nu achter mij gelaten.

als het gaat om occulte, codische tektonieën ben ik van mening dat zowel de niburu procedures als de seriewoordenaar procedures op zich alleen niet sufficiënt zijn: om tot de final stage van the grand design te geraken zijn andere procedures essentieel.

Quote:
Vraag ik me gelijk af waarom kom je hier dan nog als het "niet goed is" naar jouw idee???

er zijn een paar redenen waarom ik gehecht ben aan het niburu forum en hier weer kom / blijf komen:

1. nostalgie:

toen ik na mijn afstuderen forawerk mocht doen (door mijn orde bevoegd werd qua kennisgezag) kwam ik behalve in het toenmalige filosofiemagazine-forum ook bij het niburu-forum terecht. dus het is voor mij van oudsher een vertrouwde plek, waar ik de ups en downs van de forapraktijk de hard way leerde. daardoor blijf je toch een band houden met niburu.

2. zakelijk belang mijnerzijds:

de term 'niburu' en het niburu forum (hoewel dat de afgelopen maanden wegens het offline zijn zakte en nu weer opnieuw opgebouwd moet worden) is gewoonweg veel bekender in de google stats dan het catsociety forum. hoewel ik mijn eigen forum heel waardevol vind stelt catsociety helaas qua bekendheid niks voor. terwijl daar zoveel mooie dingen in staat! door mijn artikelen ook in het niburu forum te plaatsen maak ik kans dat meer mensen kennismaken met mijn teksten dan wanneer ik alleen in mijn eigen forum zou plaatsen. er is ook geen sprake van spam of commercie, daar het gehalte van mijn posts vooral edukatief is en sowieso is scp en de kursus most die ik onder de aandacht van de mensen wil brengen niet commercieel. bewijs: er was in het afgelopen jaar - 2010 - geheel geen enkele belangstelling voor, geen enkele aanmelding! dus kom niet aan met financieel gewin of zo! dit komt ook omdat - mede op aandringen van andere orden die de most kursus breach-bedreigend vinden - de aanmeldingsprocedure zeer streng is geworden om zo rotte appels te voorkomen die helaas in het verleden wel zijn geweest. je krijgt immers echt uitgelegd hoe alles in elkaar zit, dus dat vraagt een heel zware verantwoordelijkheid voor de rest van je leven!

3. zakelijk belang vanuit de zijde van niburu:

posts van types als dodeca, valianth of eva surga hebben een zodanige edukatieve, maar ook entertainende gehalte, dat ze zeker welkom zijn als forum content die niburu aan haar publiek en lezers kan aanbieden. in dit licht moet ook worden gezien waarom de forae van argusoog en the one game destijds, en die van quo fata ferunt recentelijk, mij uitnodigden in hun forae te posten. sheadoffice heeft echter om geklassificeerde redenen mij verboden om op het aanbod van quo fata ferunt in te gaan. ik post nog wel af en toe in het final understanding forum dat echter een spookbestaan leidt: geen mens komt daar.

mijn trieste geschiedenis is die van een toegewijd persoon die echter door onbegrip veel pijn en verdriet werd aangedaan door bepaalde vaste posters van de forae van destijds - maar dat is voorbij. omdat je echter mij om opheldering vraagt praat ik er nu over.

Quote:
Je hebt ook nogal iets met "pesten" en zet daar gelijk maar even mijn naam bij, dat is als je mij bedoelt natuurlijk, is gelijk de vraag in welke vorm heb j=ik je "gepest" dan???

dit begrijp ik niet. altijd is in oude artikelen de fora nickname geciteerd - nooit de echte naam van zij die destijds lelijk deden tegen mij. deze echte namen zijn uiteraard bij beide partijen bekend, maar het is in het belang van alle partijen zelf dat altijd de gekozen nicknames worden gehanteerd, en nooit de echte namen. dat is namelijk in geen enkel belang van de betrokkenen zelf. het brengt alleen schade over en weer.

Quote:
Je zegt daar ook dat jij de enige weg kent naar de waarheid, welke waarheid is dat en wat is die waarheid dan???

Graag in begrijpelijke taal uitleg alsjeblieft Eva...

voor een echte, eerlijke uitleg over bovenstaande vraag zou je de most kursus moeten volgen, dan wordt het je uitgelegd. het antwoord op je vraag ligt bij de mystieke orden en geen ervan zal het ooit zomaar openlijk in het openbaar eventjes vrijgeven - gewoonweg omdat dat niet verantwoord is, zich niet daarvoor leent, tot onbegrip en ongewenste reakties zal leiden. waarom dat dan niet verantwoord is wordt duidelijk wanneer je de most kursus doet, zelf ervan bent, of lid van één der mystieke orden bent.

wel kan ik zeggen dat ik meer een niburu sympathisant ben dan een seriewoordenaars. de baas van seriewoordenaar.nl - dat moet ik toch even kwijt - heeft gewoon qua KvZ minder info, kennis dan de baas van niburu.nl, echt waar! nu we het dan toch over de KvZ hebben: ik neig te zeggen dat de juiste kennis ligt bij'kb'ers als frank herbert, philip pullman en scp gm james cameron.

verder hoop ik dat mijn drie zeer uitgebreide topics van het oude niburu forum ooit nog eens overgezet worden in het archief van dit nieuwe forum, gewoon omdat er veel edukatieve info in staat. maar ik geef ook toe dat er veel verleden haat en nijd in staat van pijnen en leed die we elkaar destijds hebben aangedaan, en misschien is het dan in dat licht beter dat het niet wordt geconserveerd, getoond?

ik zal daarom maar niet verder aandringen over dat overzetten, hoewel dat recent nog uitdrukkelijk is toegezegd door de leiding van niburu.

eva surga, de stomste hier.

http://j.mp/cMfh91

Posted in Catsociety: 27 Apr 2011 09:09 pm

voor mensen die de zaak volgen wil ik in het kort het volgende zeggen:

ik heb nu al totaal vier herhaalde verzoeken tot verwijdering van afbeelding gedaan, en allen zijn ze genegeerd door de verantwoordelijke beheerder van het quofataferunt forum. normaal is het zo dat als je een verzoek doet tot verwijdering van een post, dan wordt dat doorgaans gehonoreerd - zoals dit niburu forum ook gedaan heeft. zoniet de verantwoordelijke beheerder van het quofataferunt forum. die schept er genoegen in om gewoon lollig - wraakzuchtig en kleinzielig - nog verder te gaan met het ongenegen zijn. een onprofessionele houding - want escalatief - waar ik geen verdere negatieve energie aan wil besteden. ik heb mijn verslag over deze jennerij van het onvolwassen quofataferunt forum gezonden aan sheadoffice: ik ben er klaar mee. daarnaast is het geplaatst in blackregion.

eva surga.

Posted in Catsociety: 10 May 2011 07:09 pm

ik zie dat mijn niburu-topic weer verder vervuild wordt.

ik vind dat ongepast en onterecht. het is ongepast, omdat als men zonodig wil gaan belasteren men dat kan doen door daar een eigen topic voor te openen, en niet mijn topic bevuilen. het is onterecht, omdat ik al de dingen waarover de verantwoordelijke beheerder van het quo fata ferunt forum zich zo boos over maakt - dat heb ik niet gedaan!

ik heb toen vier herhaalde dringende verzoeken gedaan die niet gehonoreerd werden. toen gaf ik het op en heb ik daarover verslag uitgebracht aan sheadoffice. dat is ook geplaatst in blackregion. ik heb toen gezegd: 'ik ben er klaar mee' en heb het verder laten rusten. ik ben ook niet daarna nog verder in de quo fata ferunt forum gaan kijken. ik weet ook niet wat er verder daarna is gebeurd.

wat ik wel deed was daarna 5 twitter followers verwijderen van mijn lijst, omdat dit mensen zijn die in feite mij ongenegen zijn. ik heb nog een direct mail in twitter gedaan naar 'truth nom nom' om het verzoek te honoreren, maar kreeg als antwoord terug: 'gaat niet lukken' - wat zeer ongenegen was!

ik ben daarna mij volledig gaan concentreren op mijn posts in niburu - zes prachtige teksten tot nu toe die voldoen aan de topic die namelijk over tekens en symbolen gaan.

ik ben vroeger - ook in dit forum - jarenlang gepest geweest, maar ik ben nu ouder en ik ga niet meer op die pesterijen in. wel wil ik tot slot nog deze 2 zeer belangrijke dingen zeggen:

1. hoe is dit alles ontstaan? lang voor het niet gehonoreerde verzoek en de nu kennelijk escalarende situatie?

het is ontstaan omdat toen ik meedeelde dat ik niet in de qff forum ging posten, er opeens een zeer felle, intimiderende en eigenlijk rancuneuze reaktie kwam van qff. daarbij voerde spot en beschimping de boventoon, waarbij men gebruik maakte van foto's (oude man, zittende advokaat). de situatie is dus veroorzakt door qff, die niet sportief reageerde op mijn mededeling daar niet te gaan posten, maar inplaats daarvan uiterst rancuneus en met zeer intimiderende toon reageerde. deze posts zijn toen door de niburu redaktie verwijderd.

toen daarna ook aan qff dat verzoek werd gedaan om het te verwijderen (zoals niburu dat wel deed) was de reaktie van qff alleen maar nog meer bespotting en beschimping naar ons toe. toen ben ik niet verder in qff gaan kijken omdat ik zelf verder niet wil escaleren en ook omdat mij is gezegd: 'laat de zaak rusten. dat is niet jouw zorg'.

2. kern van het probleem:

de oorzaak van dit alles ligt bij de veronderstelling die bij qff ligt over scp: het is 1 persoon. dus eva heeft het allemaal gedaan. het gaat er bij qff niet in dat er wel eens sprake is van meerdere personen, dat scp uit meerdere personen en leden bestaat en dat ik echt niet 'sheadoffice' ben of zo. ik mail sporadisch met hen, ik weet niet eens wie ze echt zijn - maar ik krijg nu de indruk via de andere topics hier in dit forum die qff vandaag aangemaakt heeft dat qff wel met een reeks verkeerde aannames zit over mij, over scp, over de kursus, over sheadoffice, etc. zo is die oude man die nu nog verder belachelijk wordt gemaakt door qff helemaal niet sheadoffice. dat zijn andere mensen.

de dingen die qff beschrijft lijken mij van 'schoffie-signatuur'. ik ben helemaal niet zo'n type. voor mij is de zaak klaar toen ik dit postte:

Quote:
voor mensen die de zaak volgen wil ik in het kort het volgende zeggen:

ik heb nu al totaal vier herhaalde verzoeken tot verwijdering van afbeelding gedaan, en allen zijn ze genegeerd door de verantwoordelijke beheerder van het quofataferunt forum. normaal is het zo dat als je een verzoek doet tot verwijdering van een post, dan wordt dat doorgaans gehonoreerd - zoals dit niburu forum ook gedaan heeft. zoniet de verantwoordelijke beheerder van het quofataferunt forum. die schept er genoegen in om gewoon lollig - wraakzuchtig en kleinzielig - nog verder te gaan met het ongenegen zijn. een onprofessionele houding - want escalatief - waar ik geen verdere negatieve energie aan wil besteden. ik heb mijn verslag over deze jennerij van het onvolwassen quofataferunt forum gezonden aan sheadoffice: ik ben er klaar mee. daarnaast is het geplaatst in blackregion.

eva surga.

dus ik heb er verder niks mee te maken. ik vind schofterig gedrag - van welke zijde ook - gewoon dom. ik ga daar niet in mee, heb geleerd niet meer in te gaan op pesterijen. als schoffies - van welke partij dan ook - elkaar willen vermoorden dan doen ze dat maar. denk aan tupac en biggie - allemaal dom gedoe. zorg wel dat je niet de verkeerde vermoordt, want ja da's dan nog dommer he. anders gezegd: kijk uit dat je niet teveel van veronderstellingen uitgaat en daarbij personen door elkaar haalt en de verkeerde personen pakt.

tot slot:

de meeste fora willen niet dat ik in hun fora post en dat heb ik ook gerespecteerd. zo is er onlangs in een goede, elkaar respecterende sfeer met het seriewoordenaars-forum afgesproken dat ik daar niet meer in post. ik post vrijwel eigenlijk alleen nog in catsociety en niburu. alleen qff is het rare buitenbeentje: ik deel mee dat ik daar niet in post en opeens een intimiderende, rancuneuze reaktie van hier tot ginder met gebruikmaking van andere echte namen, foto's, bestaande personen, etc. dat is toch ongehoord!

kan het niet zijn dat deze hele escalatie - waar ik sinds de vier herhaalde verzoeken niet meer bij betrokken was - ontstaan is omdat qff van meet af aan met verkeerde aannames en veronderstellingen loopt - met als grootste misser: scp bestaat wereldwijd uit maar 1 persoon?

ik ga nu verder in twitter twitteren met andere scp leden en andere mensen die niet die denkbeelden hebben over mij, scp of kursus most die qff wel ervan heeft: zeer ongenuanceerd, rancuneus, intimiderend!

indien niburu mij verzoekt om niet meer in niburu te posten wil ik dat ook wel honoreren. wel zou dat jammer zijn, omdat ik de laatste weken mij goed gedraag met alleen inhoudelijke teksten! ik ben een redelijk, beschaafd persoon, geen schoffie! qff doet schofterig, en kennelijk hebben andere schoffies dat opgepikt en doen ze ook zo tegen qff - soort zoekt soort lijkt me. nou vecht dat dan maar met mekaar uit, want ik heb daar niks mee te maken.

eva surga.

Posted in Catsociety: 10 May 2011 08:56 pm

ik heb nu inmiddels alle overige posts in de vandaag aangemaakte topics van qff hier in dit niburu topicforum gelezen. wat hij beschrijft wat hem is overkomen vind ik ook schofterig gedrag en ook heel erg, maar ik ben niet het type die zulke dingen doe. ik krijg steeds meer het vermoeden dat er sprake is van persoonsverwisseling: dat men mij aanziet voor andere personen die ik niet ben. ik schrijf alleen de inhoudelijke teksten over kvz in het catsociety en niburu forum. maar goed, wat ik zeg wordt door qff toch niet voor serieus genomen.

verder valt mij op dat er een intense rancune en wantrouwen is bij qff over scp, kursus, codetaal, kvz etc. - dus hoe het ook wordt beschreven, het zal altijd negatief worden uitgelegd door types als qff. in twitter en andere - meestal mystieke - fora heb ik het ook over kvz en zo, en dat gaat altijd goed en plezierig in de communicatie.

ik vind het erg vervelend en ook erg naar wat qff is overkomen, maar het is ook qff die als enige vanaf het begin (onder hele andere nicknames - dus wie heeft het hier over 'persoonlijkheidstoornis met meerdere nicknames' - ik heb nooit andere nicknames gebruikt!) altijd al wantrouwen had tegen mijn posts: verder op het internet en in real life is er daar geen negativiteit over. ook valt mij op dat er veel aannames zijn die qff maakt over kursus, drugs, etc. die in het echt heel anders in elkaar zitten: dat wat kvz is, mystiek is, occult is wordt nooit openlijk in de openbaarheid gezegd. de kursus is daar een vorm van kvz-overdracht. als je dat niet bevalt, volg dan zo'n kursus niet, ook goed toch? maar zoals gezegd, wat ik zeg wordt door qff toch niet voor serieus genomen.

één ding weet ik zeker: ondanks dat qff zich wil presenteren als de werkelijke, echte illuminati, qff is niet illuminati, noch 'van de kvz'. dan zou het veel meer en beter begrijpen dat een kennisoverdracht als de kursus most zeer waardevol is. er is geen sprake van nep, scam, oplichting of wat dan ook. dat maakt qff er van. iedereen die weet heeft van de kvz, de gd staat positief tegenover wat wij brengen, alleen qff doet zo negatief omdat qff geobsedeerd is door complottheorien en samenzweringen en ontmaskeringen en onthullingen - daardoor denk je dan gelijk negatief over zo'n kursus. want in al onze kontakten zijn er verder nooit negativiteiten geweest met anderen - alleen met de bij voorbaat al negatief tegenoverstaande mensen die zes jaar geleden mij al pestten, en nu onder andere nicknames bij qff zitten. dat zal waarschijnlijk de reden zijn geweest dat mij gezegd werd niet daar te gaan posten - om mij verdere pesterij leed te besparen.

ik heb al gezegd dat ik denk dat qff mij voor andere mensen aanziet. rest mij nog te zeggen waar - naar mijn idee - het echte probleem zit: de houding tegenover de mystiek, het occulte, zweverige, spirutuele, etc.

als je een instelling hebt zoals qff dat heeft: mystiek is zweverig gelul, eva is poep, we gaan lekker alls onthullen, ontmaskeren, etc. - dan heb je niet de juiste instelling ten opzichte van 'zweverige zaken'. daardoor ontstond - lang voor dit soort escalaties waar ik part noch deel aan heb - bij de qff types (die zes jaar geleden onder andere nicknames hier zaten) direkt die wantrouwen, animositeit, etc. jegens mij, scp, etc. en ook animositeit jegens niburu (qff is de uitvinder van de beschimping 'antonaki') - terwijl bij andere echte kb'ers uit andere fora die echt gericht zijn op occult, mysticism, etc. die wreveligheid er niet is tegen wat ik post, omdat ze er zelf ook van zijn.

dus de kern van het probleem is dat die qff persoon van meet af aan met negatieve aannames zit ten opzichte van mystieke orden, etc. - wie zo denkt dat verander je toch niet. in al mijn kontakten op het internet en in real life stoort niemand zich aan mijn posts - behalve qff die uitgaat van 'scp bestaat over de hele wereld helemaal niet, of nee, het is maar 1 persoon...' - zoals gezegd, wat ik zeg wordt door qff toch niet voor serieus genomen.

eva surga.

Posted in Catsociety: 13 May 2011 09:16 pm

een belangrijke mededeling.

hedenmorgen, vrijdag de 13e mei 2011, ontving ik om 10.20 uur van sheadoffice een direktief om niet meer aktief te zijn in het forum van http://www.niburu.nl. dit houdt in dat dit bericht mijn laatste post is: ik kom hier ook niet meer terug.

aangezien direktieven van sheadoffice altijd opgevolgd dienen te worden, is het beoogde moderatorschap van mij over mijn eigen niburu forumtopic hierdoor irrelevant geworden.

wat betreft de onterechte laster en onjuiste aannames die verspreid zijn door de verantwoordelijke beheerder van http://www.quofataferunt.com, daarover beslist sheadoffice. dat is niet mijn zorg.

lezers die geinteresseerd zijn in de inhoud van de posts die ik in de afgelopen acht jaar met veel toewijding in de forae van http://www.niburu.nl heb geplaatst en zich daar nog verder in willen verdiepen, hen nodig ik van harte uit mijn eigen website te bezoeken: http://www.catsociety.nl. ook ben ik te volgen op twitter: http://www.twitter.com/evasurga.

eva surga.

eva surga (1978, indonesia) is grandmaster in the order of the society of the cat people founded 886 cs. she lectures most (mysticism, occultism, spirituality, technology) in amsterdam, netherlands. this announcement was released may thirteen, 2011, in accordance with ssh directive 05131101.

IS ER DAN NIEMAND DIE DE ZOON VAN DE WEDUWE WIL HELPEN? = KUS DE OOR, DRINK DE KNIEMAND OPDAT DE VADERLOZE NACHTZOOLKIND BESCHELPT WORDT

IS THERE NO HELP FOR THE WIDOW'S SON? = TUBE THE ORE THROAT WITHOUT MANUAL ADJUST. THIS WILL VEER THE SOUND'S WINDOW

learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.
follow eva surga on twitter: IATC Authority.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
eva surga
Site Admin

PostPosted: Sun Jun 12, 2011 7:49 pm    Post subject: regarding the defamation of Eva Surga / Cat People Reply with quote

"Kraven, een verhaal van leugens en laster"

de posts in onderstaande screenshots (genomen omdat de originele pagina is verwijderd op last van de belasteraar):

verhelderen de zaak.

DIT IS DE KERN VAN DE OORZAAK:

these posts of mine below (in dutch - use google translate) are
regarding the 'anti Eva Surga / Cat People sentiments' currently
flooding the internet. those sentiments and disinformation all originated
from one website: 'quofataferunt', and are all created by one individual
in particular: the owner of that website. his actions are motivated by a
personal grudge against me, triggered february 3, 2011, when i
rejected his persistent offer to me that i should contribute articles
to his website.
all his false accusations are based on wild guessed
assumptions.
since it is a waste of time and energy to comment every
time he spread his insults, i choose to remain silent, only referring
to this topic.

learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Sun Jun 12, 2011 7:50 pm    Post subject: regarding the defamation of Eva Surga / Cat People Reply with quote

"Ordes en genootschappen in rep en roer"

de posts in onderstaande screenshots:

verhelderen de zaak.

DIT IS DE KERN VAN DE OORZAAK:

these posts of mine below (in dutch - use google translate) are
regarding the 'anti Eva Surga / Cat People sentiments' currently
flooding the internet. those sentiments and disinformation all originated
from one website: 'quofataferunt', and are all created by one individual
in particular: the owner of that website. his actions are motivated by a
personal grudge against me, triggered february 3, 2011, when i
rejected his persistent offer to me that i should contribute articles
to his website.
all his false accusations are based on wild guessed
assumptions.
since it is a waste of time and energy to comment every
time he spread his insults, i choose to remain silent, only referring
to this topic.

en dit is dus gewoon nep:

het is een schoffie van 28 jaar, die zich heel wat waant en net doet of hij persoonlijk de reincarnatie van de aloude knight templars is... maar werkelijke KvZ kennis bezit hij niet!

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Sun Jun 12, 2011 7:51 pm    Post subject: regarding the defamation of Eva Surga / Cat People Reply with quote

over oplichting gesproken: de eigenaar en verantwoordelijke beheerder van de Quo Fata Ferunt website en degene die achter de pesterijen zit van eva surga en anton teuben, noemt zich Illuminati, Knight Templar, de 'echte Illuminati', etc. ~ dit is nep, onzin, oplichting en opschepperij! hij misbruikt hun naam (Pauperes Commilitones Christi Templique Solomonici) middels zijn website pccts, en met zijn andere website pritoz verkoopt hij t-shirtjes om er zelf geld aan te verdienen, en haalt daarbij anton teuben keer op keer door het slijk. de Google waarschuwing dat zijn sites schade kunnen toebrengen aan je computer geeft al aan dat die Quo Fata Ferunt jongen zelf onbetrouwbaar is. You Tube heeft zijn zwartmakende eva surga filmpjes zelf verwijderd wegens haatzaaien! niet echt iets om trots op te zijn...

Quote:
Date: May 30, 2011
From: GMES, SCP LV
To: GC, KT
Subject: Misuse

Pauperes Commilitones Christi Templique Solomonici - Est. MCXIX ... - [ Vertaal deze pagina ]
Deze site kan schade toebrengen aan uw computer.
>>>!THE REAL ILLUMINATI!<<<. Pauperes Commilitones Christi Templique Solomonici- Est. MCXIX. Design by: ArtAnts.
www pccts com

Dear Sir,

To me, the above shown Google search result seems to be a misuse of the old Order's name of the Knight Templars. I don't think they genuinely represent "the Illuminati" nor the KT.

My suspicion rose because of the Dutch sentence "Deze site kan schade toebrengen aan uw computer", meaning: "this website may cause damage to your computer".

Is misuse of the Order's name tolerated? I don't think so.

eva surga

de websites pritoz en pccts van 'baphomet' zitten vol met virussen die schade kunnen toebrengen als je erop klikt. daarom is de url niet aktief gemaakt.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Sun Jun 12, 2011 8:17 pm    Post subject: regarding the defamation of Eva Surga / Cat People Reply with quote

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Sun Jun 12, 2011 8:18 pm    Post subject: regarding the defamation of Eva Surga / Cat People Reply with quote

www.catsociety.nlworld's best keybee site!

Back to top
Post new topic   Reply to topic    CATSOCIETY ESA Forum Index -> welkom bij catsociety esa All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum