CATSOCIETY CATSOCIETY ESA
the scp eva surga archives foundation

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups    
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

de teksten van eva surga

Post new topic   Reply to topic    CATSOCIETY ESA Forum Index -> the writings of eva surga
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eva surga
Site Admin

PostPosted: Tue Jun 30, 2009 3:09 pm    Post subject: Reply with quote

B-Bladluis wrote:
eva surga wrote:
het overleven van kanker - zowel codische als maatschappelijke - vindt plaats door een balans van de juiste en propere procedures toe te passen bij kvz processen. een gezonde gd is gezond van kern tot center.

gezond gestelde is resultaat van wel denken ...
misverstand is effekt van mis verstand van kern tot center

dat klopt. het zit zo:

wat ik nu zeg betreft allemaal het codische, dus gewone, normale mensen met echte, maatschappelijke k anker dit allemaal overslaan ziel fuss plee...

in de code wordt onderscheid gemaakt tussen mensen die normaal zijn - dit noemen wij 0 - en mensen die gemuteerd, gemodificeerd, getransformeerd zijn. deze zijn waar het in de werkelijke KvZ om gaat. dit valt weer onder te verdelen in 1, 2 en 3 mensen. 3 heet ook wel QB - q-being - en is het hoogste, verste, diepste wat men qua transformatie kan bereiken. de meeste kb'ers die niet meer normaal zijn, zijn 1 of 2 mensen.

één der dekors over dit 1, 2, 3 gedoe - en ook nog het meest spectaculair aansprekende - zijn de wereldoorlogen. we hebben in de echte maatschappelijke wereld al 2 wereldoorlogen gehad, terwijl in het codische veel kb'ers - zoals ik - al 3 wereldoorlogen achter de brug hebben. omdat de oude leer der KvZ dikteert dat de maatschappelijke wereld - die van waarin debielen als knevel, rouvoet, balkenende, donner, hirsch ballin, etc. leven - een uitbeelding dient te zijn van de KvZ, refererend naar de GD, zou er dus ook nog - en wel gauw - een derde wereldoorlog in de maatschappelijke realm moeten plaatsvinden. dit is dus de reden waarom er in de maatschappij krachten zijn die de wereldeconomie, de mondiale samenleving, de globale infrastructuur, de wereldpolitiek, etc. willen ontwrichten. in de hoop dat dit leidt tot een derde wereldoorlog similaar aan de 3 van de KvZ.

silkspectre de tweede en night owl de tweede beleven hun derde wereldoorlog.

de nieuwe leer echter dikteert dat obsolete dekors vervangen dienen te worden door nieuwe, hedendaagsere, contemporarische dekors die de code weliswaar nog altijd moeten uitbeelden, maar die niet noodzakelijkerwijs echt mensen dood hoeft te maken. mijn Orde - de Society of the Cat People Founded 886 CS - gehoorzaamt deze nieuwe leer. wij vinden dat codische schade - het schaduw weefsel - niet per se moet worden uitgebeeld met dan ook maar echte schade in de maatschappelijke wereld, dus met echte dode mensen en zo. de islamitische code - hoewel een jong geloof - is nog van de oude leer. met echt handen afhakken, mensen onthoofden en jezelf met je hele lichaam opblazen ('zelfmoordterrorist') en daarmee tegelijk wat joden en christenen mee om zeep helpen om zo je liefde, toewijding, offergezindheid aan de god der mosselmannen te tonen. nu ben ik zelf weliswaar van de hoefmandknie wat tot dezelfde familie behoort als de hoedtafel en de mosselman, maar dat is codisch. codisch heb ik dus niets tegen de islam, maar het gaat om de maatschappelijke doortrekking van de islamitische duiding. dat heet dan: 'heer, laat mij mijn liefde voor u tonen. laat mij uw instuurment zijn'. daarom vind ik mohammed b. de stomste moslim van nederland en in die zin ben ik het met geert wilders - die de islamitische cultuur ook maar niks vind - eens. maar het is niet waar dat ik in alles met geert wilders eens ben: hij hekelt moslims, maar houdt wel de hand boven het hoofd van christenen en joden en dat klopt dus niet want ook joden en christenen zijn - net als moslims - debiele mensen, omdat ze in iets geloven wat er helemaal niet is. keihard gezegd: een gelovige christen, jood, moslim belemmert zichzelf, beperkt zijn eigen persoonlijke ontplooiing, bewustzijn, algemeen besef van dingen, etc. maar dat zie je pas als je een atheist bent: een hoedtafel. welnu, ik heb een hele grote hoedtafel en dan snap je alles - hoe alles in mekaar zit.

het deense lesbische duo the fagget fairys met hun single 'feed the horse': bevoet uw hoedtafel met het e deelt e u rub in handwerk.

bij 0 en 1 mensen is er maar één centrum. de kern bereikt men maar op 1 manier: er bevindt zich maar 1 kern. bij mensen die de tweede wereldoorlog hebben meegemaakt - deze heeft nog altijd redelijke kans om te worden overleefd, het grote gevaar zit meer in tweede naar derde wereldoorlog: daar is de waarschijnlijkheidsfaktor dat je eraan doodgaat veel groter - ontstaat met die tweede oog een bidirektionaliteit, een tweede kern: naast kern komt ook de mogelijkheid om naar center ('paris centre') te gaan. bij 3Q mensen is de bidirektionaliteit veranderd in een omnipresence: het derde oog, overal rondom aanwezig. dit is de LT dat LIGHT geeft: de Love Triangle. over dit megamassive lichtbron gaat Werk 40.26 van de Magicalbum. bij LT's is het beter naar de center te gaan dan naar de core, de kern. heengaan naar de center is altijd een one way trip to heaven, dus bij een onverwachte collapse (wat alleen gebeurt als de stargate lens niet loepzuiver is) is het einde l'oeuf opening. 'to heaven' is naar de hemel gaan, wat inhoudt: doodt, beëindig het heffen.

marlies dekkers' LT dessin, gebaseerd op Werk 26 van de Magicalbum:

denken doen alleen 0, 1 en 2 mensen. denken is een omhooggaande aktie, met een - mits het systeem goed werkt - omlaaggaande resultaat. doen is een omlaaggaande aktie, met een - mits het gestel goed werkt - omhooggaande resultaat. 3Q mensen hebben weinig aan denken. bij 3Q gaat het om luchtvaart en luchtmacht: de camshafts, de ailerons, de ventshafts, de boosters.

de blackbird jetfire. de ailerons zijn duidelijk zichtbaar.

bij 3Q is vooral de dalingshoek belangrijk. doordat de derde wereldoorlog allang is gebeurd, is er niet zozeer vraag naar vragen, denken of zakken, maar gaat het meer om de daalsnelheid. als dit te snel accellereert dan leidt dat vrijwel altijd tot schadelijke premature wildgroei. de daalhouding die het franse merovinger koningshuis favoriseert is met name uitstekend - want zeer stimulerend - voor hen die al 2 mensen zijn en krachtige progressie wensen richting de 3.

het maverick logo van madonna's platenmaatschappij, gebaseerd op de M van de merovingers, de PP1.

maar de M is veel te heftig voor overjarige 3Q mensen, kan zelfs tot schade leiden waarbij spontaan maatschappelijke bloed vloeit. daarom favoriseren Cat People de minder heftige tweede positie (PP2) of zelfs de zeer ontspannende derde positie (PP3). deze zijn minder steil tot geen steil, en dus minder gevaarlijk. toch zijn ze effectief, maar het zijn zogeheten 'slow burners'. het SCP project 'Amy Huilhuis' en waar zij qua uitbeelding voor staat kan daarbij helpen. het is essentieel dat men kontroleert dat het hier om de echte Amy gaat, daar de andere huilzangeressen acts contraproduktief werken: zij gaan namelijk richting kern uptown omhoog (goed voor 0, 1, 2 mensen) inplaats centrum downtown omlaag (3 en Q mensen waar het hier om gaat). 3Q mensen zijn allen zonder uitzondering vormwissellaars: transformers.

de PP2 houding: een derelische slow burner.

de paarse love triangle. hierboven prachtig gevat in zeil en au.

de blauwpaarse love triangle is bovenaan zichtbaar: scp is dus een triangle (= draai armband) orde, tegengesteld aan circle (= sier keel ring) ordes zoals bijvoorveeld de urantia.

eva.

learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.
follow eva surga on twitter: IATC Authority.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
eva surga
Site Admin

PostPosted: Tue Jun 30, 2009 3:14 pm    Post subject: Reply with quote

Dromen wrote:
eva surga wrote:

het klinkt keihard, maar... DE MEESTE MENSEN ZIJN GEWONE, NORMALE MENSEN DIE STOM ZIJN!

Yeah! Mijn broer en zn vrouw zijn best wel gelovig, laatst vroegen ze me waarom ik niet meer naar de kerk ging. Als ik dan probeer uit te leggen dat het in dit leven om jóu draait en niet om voor iemand elke zondag naar de kerk gaan, kijken ze me raar aan... Als ik probeer uit te leggen dat de Bijbel door vele geloven compleet verkeerd geinterpreteerd wordt, dan vinden ze dat ik overdreef... Als ik probeer uit te leggen dat godsdiensten mensen niet bij elkaar brengen, maar alleen voor ruzie en onduidelijkheid zorgt, vinden ze dat dat tegenwoordig niet meer zo is. Als ik vertel dat de Bijbel -tig keer veranderd is, en Jezus helemaal 'opgegodelijkt' is, dan vragen ze aan mij waar ik 'zulk stoms' weg haal. Als ik vertel dat de christelijke godsdienst naar Europa is gehaald om voor 'rust' te zorgen, en zo kreeg Europa 1 godsdienst (een God) waardoor ze de kruistochten konden organiseren! Ze zeiden immers: je vecht voor ons, of je vecht tégen ons! Maar mn broer zn zn vrouw willen dit niet in zien. Prima.

En dit is alleen al het geloof. Als ik mensen / vrienden vraag over 'Obama', dan denken ze dat hij echt een goede man is die voor verandering zal zorgen. *zucht*.

Er is zoveel met geloof / wetenschap / geschiedenis / politiek waar mensen gewoon totaal geen ID hebben. Ik heb ooit wel eens zitten denken om een site te maken, en daarop veel dingen te verklaren, maar mensen WILLEN HET NIET WETEN! Daar ben ik inmiddels wel achter gekomen Wink.

Trouwens, ik zat laatst rond te neuzen op youtube, en kwam ik dit tegen, de Levensbloem op Qlimax 2008!!!:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xEyyHIyC6FI[/youtube]

Voor diegene die denken, 'Heey! Leuk liedje!' Hieronder de link met goede kwaliteit Laughing :
http://www.youtube.com/watch?v=nesqflVpCSg

graag reageer ik op deze post, omdat ik mij zo goed mogelijk van mijn infotaak wil kwijten. het zit zo:

Quote:
DE MEESTE MENSEN ZIJN GEWONE, NORMALE MENSEN DIE STOM ZIJN!

dit klinkt inderdaad nogal discriminerend, racistisch, sexistisch, arrogant van mij, maar het is echt zo. laat ik het verduidelijken:

het is beslist niet zo dat iedereen stom is. en: wie knap is, kan toch stom zijn. zo ben ik stom op het gebied van computers - zonder de webbeheerder stel ik ook weinig voor op het internet. wat ik met 'knap, dus niet stom' bedoel betreft specifiek deze kriteria:

1. weet je wie god is? wie, wat duivel, engelen, satan, goden, etc, zijn?

2. weet je hoe het in mekaar zit in deze wereld? ken je het concept dat er achter zit?

3. weet je wie, wat de mens is? wat wij zijn? hoe het met ons mensen in elkaar zit?

deze drie zeer cruciale vragen - en het antwoord daarop hebben - bepalen of je wat bent of niet. aristoteles, plato, leonardo, michelangelo toen, en grote namen van kunstenaars nu kennen het antwoord hierop, waardoor ze ook vorm konden geven aan hun bestaan op aarde.

alle andere mensen die geen antwoord hebben op de bovenstaande drie vragen zijn wat wij 'de gewone mensen' noemen. zij zijn subject aan de manipulaties van zij-die-weten. zij zijn de consumers. wij, de kb'ers, de zij-die-weten (maatschappelijk geduid, dus beslist niet zozeer van omhooggaand is weten - want das dan weer de codische duiding ervan) zijn de producers, de makers van de concepten, de dingen waarmee gewone mensen hun leven mee vullen, hun bestaan mee zoet houden met wat wij dus verzonnen hebben. met producer bedoel ik niet zozeer dance producer, maar conceptmaker. scp houdt bij hoe het ermee staat met de kb-graad van eenieder die wat is - met name werkzaam in kunst en media - maar dat maken we niet openbaar. toch kun je zelf merken hoe het daarmee staat, met name in de media zie je dat. één voorbeeld dan: zo wordt de waardig knap kaalgeschoren schrijver tommy wieringa op handen gedragen, terwijl die andere kaalkop wilfried de jong er mistroostig bij staat met z'n sjagrijnige rimpelig kaalgeschoren kop. hoewel laatstgenoemde een zekere kvz basiskennis heeft, wint eerstgenoemde met glans qua kvz kennis.

Quote:
laatst vroegen ze me waarom ik niet meer naar de kerk ging

wat je moet weten van kerk is dat het een uitbeelding is van iets in de kvz wat in bepaalde procedures essentieel, cruciaal is: de search, de surge, de church, de cloaca, de pocket, de 'gimme shelter', de 'gimme some slack, man'. een kerk is een k - rek, een k die je rekt, waardoor je een nis, pocket, cloaca krijgt. 'niet naar de kerk gaan' moet dus eerst worden gedetermineerd, geanalyseerd, geinterpreteerd worden in: is het codisch geduid? of gewoon maatschappelijk bedoeld?

ik ben 3Q. voor mij is de kerk obsoleet, omdat ik met tijdreizen, k want om mechanics en tunnelvisies werk. ik ga codisch nog zelden naar de kerk. alleen in gevallen waarin dat imminent nodig is, of wanneer het gestel zelf een kerk realiseert, ga ik nog naar de kerk. maatschappelijk ga ik al helemaal niet naar de kerk, omdat ik dat gewoon stom vind. toch was ooit bij de introduktie van dit destijds succesvolle parkeerdekor (christenen: k-rek, joden: zien a oog, mosselmannen: sok om) het nog niet zo gek bedacht, om de her, de re, de refresh te parkeren in deze gebouwen. scp zegt dat dit dekor helemaal obsoleet is en dient te worden vervangen. daarom kraken wij kerken, synagogen en moskeeën af in al onze projekten.

Quote:
Als ik probeer uit te leggen dat de Bijbel door vele geloven compleet verkeerd geinterpreteerd wordt

de bijbel, de torah, de koran, de bhagavad gita, de dei gloria intacta, de magicalbum, de secret doctrine, etc. zijn allemaal in feite - voor wie dat weet - instruktieboeken. het zijn manuals! gebruiksaanwijzing-boeken inzake hoe de mens in elkaar zit, en wat hij met zichzelf kan, hoe hij moet leven, hoe hij dat kan doen, etc. er zijn twee verschillende einddoelen: beschrijving van hoe het allemaal in mekaar zit, waarbij we het systeem laten zoals het is. uit deze leer zijn - zonder dat ze het zelf weten - de types voortgekomen met een wereldbeeld als die van balkenende, rouvoet, donner, hirsch ballin, beatrix en alle andere nette mensen op aarde. dit is de creatie gods. de creationisten. intelligent design, etc. - gewoon zo laten zoals god het leven gemaakt heeft. vooral niet verder zelf aan zitten.

het andere einddoel is die van verandering, wijziging, alteratie, vormwisseling van het systeem in een gestel. transformatie, mutagenese en mutatie, maar ook evolutie komen hieruit voort. het 66 ste boek van de bijbel - open bear ringen - komt hier vandaan. de gedachtenwereld van aleister crowley komt hier vandaan. de principia discordia en de magicalbum komen hier vandaan. dit is de wereld van de kunstenaars, de gekke mensen. hier behoor ik toe en wij worden raar gevonden door de nette mensen: zij kijken op ons neer. de website niburu gaat over verandering, en is daarmee dus een raar, vreemd website waar de overheid en de nette mensen wereld op neerkijkt, maar er ook naar nieuwsgierig is. het motief van ons is: vrijheid. de mens die zich wil bevrijden van de gevangenis waarin hij is geboren. baas over eigen lijf, baas over eigen leven, etc. dit botst dus met mensen die vinden dat de mens god te gehoorzamen heeft.

de situatie in de wereld is nu zo, dat de balkenende-types (ik bedoel niet de eventuele codische duiding van het woord balkenende, maar het type mens en persoon dat de huidige minister-president van nederland vertegenwoordigt - ik blijf balkie nog altijd een heel stom, niet echt snuggere kerel vinden) baas zijn in de zichtbare wereld, en dat wij - de aleister crowleys zeg maar - de baas zijn van de niet-zichtbare wereld. de uiteindelijke baas zijn wij mystici en kb'ers, omdat wij de kennis hebben die de balkenende types ontbeert.

Quote:
Als ik probeer uit te leggen dat godsdiensten mensen niet bij elkaar brengen, maar alleen voor ruzie en onduidelijkheid zorgt

de wereldgodsdiensten zijn dekors. ze zijn om te parkeren de info uitleg over die aspecten van de kvz die corresponderend zijn aan de parkeerdekor, waarnaar het verwijst, betrekking op heeft. daarom zijn ze verschillend. het is gedaan om de mens een gevoel van keuze te geven. zo is bij de christelijkheid het kruis - de X - wat centraal staat. de moslims zijn cirkelzaag mensen: de halve maan sikkel. de joden zijn kauwers en verherbierbrouwers. de boeddhisten geven om het lichaam, de hindoes recyclen naar achteren en de new agers zijn van de franse left lie flower, allemaal heel eenvoudig als je het eenmaal door hebt. dus info over de kvz is geparkeerd in de wereldreligies. choose your pick, zou ik zeggen...

doordat ik zelf een hoefmandvrouw ben, ben ik dus eigenlijk codisch een moslima! daarom heb ik ook niet zozeer iets tegen de islam, als wel tegen de maatschappelijke uitbeelding en doortrekking daarvan: hoofddoek, burka, onthoofden, schapen slachten, onderdrukking van de vrouw, etc. - al dat maatschappelijke achterstand, discriminatie en onderdrukking vind ik niet kunnen. daarom ben ik - maatschappelijk - tegen de islam. daar waar de islam codisch echter voor staat is andere koek. daar zitten essentiêle dingen in die belangrijk zijn in de kvz en gd bouw. daar heb ik het niet over.

her hele probleem in de wereld is dat men code (doek = maak een deuk in de hoed, zeer benevolent) en maatschappij (hoofddoek moet kunnen op scholen, malevolent) door elkaar haalt. zo draag ik in de CODISCHE wereld welzeker een hoofddoek, omdat dat binnen de kvz en gd concepten inderdaad de vrouw beschermt. maar hou dat dan ook codisch! trek dat dan niet door! bijvoorbeeld op scholen etc. de hoofddoek gedogen, terwijl dat juist in de maatschappij een iets is dat vrouwen discrimineert, emancipatie tegenwerkt. het gaat om kennis, en doordat dat ontbreekt bij stomme mensen, krijg je al die misverstanden in de maatschappij tussen bijvoorbeeld de franse president en de plaatselijke imam.

oplossing: de hele wereld op de most kursus en iedereen net zo knap als de bijbelschrijvers, dan weet je hoe het allemaal zit. klaar!

Quote:
Als ik vertel dat de Bijbel -tig keer veranderd is

van een boek dat in feite over de mens zelf gaat en zijn relatie tot god, is het niet verwonderlijk dat dat natuurlijk vele malen bij de verscheidene uitgebrachte edities ge-editeerd is. zo is er bijvoorbeeld een bijbel uitgebracht voor gevangenen, johnny cash liefhebbers, eo-jongeren, etc. maar wat je bedoelt is dat er op die manier dus ook naar believen alteraties in kunnen worden gestopt die de belangen dienen van degene die ze erin heeft gezet, ja dat is waar. daar valt niet aan te ontkomen. daarom is het belangrijk een goede kennis van de kvz te hebben, zodat je dat soort alteraties kan doorzien.

de magicalbum is ook vele malen herzien, ge-re-editeerd, etc. gelukkig is er nu een sfeer ontstaan van: 'we laten het zoals het is'. de geautoriseerde versie staat op zes verschillende laptops over de hele wereld. deze computers zijn niet met het internet verbonden, zodat er ook niks ongeautoriseerd naar binnen kan.

Quote:
en Jezus helemaal 'opgegodelijkt' is

jezus goed begrijpen wat ie nou eigenlijk echt is vraagt een grote kennis van de kvz. eigenlijk is jezus een soort redmiddel, een tweede kans voor hen die het bij de oorsponkelijke god-de-vader verpest hebben. er zijn in de kvz drie concepten over jezus de gods-zoon:

1. jezus is vloeibare materie. daar waar de fatherload en de motherload niet meer werken, defect zijn, daar verschijnt jezus, is er nog altijd jezus. jezus is hier de juice us. de gezonkene die ons besapt.

2. jezus is de armen. hij is er voor de arme mensen, de armen van geest, de us us. jezus is hier de gerealiseerde geest zelf, de gek set.

3. jezus is onzichtbare tektonie. het is hij die binnendoor, onzichtbaar, door alle grenzen heen zich kan verplaatsen. vandaar: 'jezus, waar bent u? wij kunnen u niet vinden' - waarop jezus antwoorde: 'ik ben gewoon hier. ik heb mij verplaatst van a naar b. ik heb ingebracht het vadershuis in het nieuwe huis'. jezus heeft daarvoor zijn mannelijkheid opgegeven: vandaar dat hij zo'n softie is, een ladies man. 'zwakte is mijn kracht' is jezus' motto. jezus heeft - letterlijk - de hele mensheid gered doordat hij degene was die - amidst all chaos door onszelf veroorzaakt - zei: 'ik draai wel voor jullie op'. jezus heeft zich daardoor voor ons geheel, totaal, volledig opgeofferd. hij gaf zich, is daardoor veel hoger en belangrijker dan welke andere god ook.

1, 2, en 3 zijn gevat in visser, schaapherder en timmerman - de enige drie beroepen die jezus uitoefende. jezus en waar hij in de code voor staat, behelst principes en procedures die essentieler zijn dan god, allah of mozes. jezus de zwakkeling is juist de allersterkste. de 'jezus betekent je zus' is een codische misleiding.

Quote:
Als ik vertel dat de christelijke godsdienst naar Europa is gehaald om voor 'rust' te zorgen, en zo kreeg Europa 1 godsdienst (een God) waardoor ze de kruistochten konden organiseren

dit soort dingen, net als die romeinse keizer die een abonnement nam op het christendom, etc. zijn puur maatschappelijk, politiek, economisch gemotiveerde dingen. daar houdt de kvz zich niet mee bezig. omdat dit aktiviteiten zijn van mensen die de kvz niet snappen, en er dus maatschappelijk mee aan de haal gaan.

Quote:
'Obama', dan denken ze dat hij echt een goede man is die voor verandering zal zorgen

ik ben het niet eens met het negatieve beeld dat hier in het niburu forum van obama wordt gemaakt. natuurlijk is obama echt niet iemand die opeens alles anders zal maken. maar geef toe, het is toch al een leuke verademing dat er nu voor het eerst een zwarte zit in het witte huis. kijk, hij heeft daarvoor hard gewerkt om zover te komen, terwijl beatrix of straks de dikke, luie wil-lex niks voor hoeft te doen! daarom is het nederlandse koningshuis - ieder koningshuis - fout. maar dat komt doordat het in het maatschappelijke is doorgetrokken. het codische concept van waar uit het komt, waarop het is gebaseerd klopt wel. koninklijk houdt namelijk in de code in: er niet voor hoeven werken. daarom hebben de oranjes zoveel privileges. gek eigenlijk dat alleen karst tates zich hieraan stoorde. waar blijft de aivd? vindt het aivd personeel het dan niet gek en onrechtmatig, dat de leden van het koninklijk huis zoveel onterechte privileges genieten die gewoon aivd personeel niet heeft? waarom pikt men dit allemaal? omdat men te burgerlijk dom is! omdat de aivd uit is op handhaving van de stabiliteit in het land, en er niet is om zelf politieke keuzes voor verandering te maken. ja mensen, eva surga is een hoge grootmeester die lid is van een republikeinse beweging...

Quote:
Ik heb ooit wel eens zitten denken om een site te maken, en daarop veel dingen te verklaren, maar mensen WILLEN HET NIET WETEN!

dat komt omdat de meeste mensen eerder een behoefte hebben naar behaaglijkheid en gezelligheid, dan dat ze een onweerstaanbare urgering voelen om te willen weten hoe alles nou in mekaar zit. er is dus meer belangstelling voor types als jan smit, andre rieu, sonja bakker, yolanthe en georgina en al hun doen en laten, dan de waanzinnig wazige posts van ene eva surga dan wel de nieuwe energie van niburu...

het is nu eenmaal zo. mensen die dom zijn kun je niet zomaar forceren knap te worden. dan zijn wij zelf als kb'ers fout. daarom wordt de kursus most vanaf nu ook anders aangepakt: mensen komen wel uit hun zelf, of anders helemaal niet. we kunnen alleen met films, boeken, media, festivals, etc. de mensen stapje voor stapje kennis laten maken met dat andere, dat er ook nog iets anders is.

eva.

I - I HEAD NO ID / original script

ELLIE

So who - what - are you?

TIJD

Originally just another species like yourselves.
Well, not like you at all actually, but...

ELLIE

Can you show me?

TIJD

Small moves, Ellie. Small moves.

ELLIE

Why did you contact us?

TIJD

You contacted us. We were simply listening.
We've been listening for millions of years.

ELLIE

And those other docking ports I saw...
I mean... there are others?

TIJD

Many others.

ELLIE

And they all travel here through this wormhole
subway system you built.

TIJD

Oh, we didn't build it. The transit system has been
in place for billions of years. We're just its... caretakers.

ELLIE

So who...?

TIJD

We don't know. Whoever they were, they were
gone long before we ever got here.

ELLIE

The scale... It's just...

Ellie is catching her breath.

So all the civilizations you detect; they all end up
coming here?

TIJD

Not all. Some choose to stay at home
and dream their dreams.

In a sadly voice:

Some never make it this far.

ELLIE

So we passed some kind of test?

TIJD

There are no tests, Ellie. We don't sit in judgment.
Think of us more as... librarians.
Curators of the Universe's rarest and most
valuable creation...

Now they are walking through a familiar forest.
Sunlight streams through the tall trees.

TIJD

As many civilizations as we've found,
compared to the vastness of space...

He seems momentarily overcome with a terrible sadness.
Then he recovers, smiles.

...Life is unspeakably rare. So whenever we do find
another civilization, especially one that's... struggling...
We send a message. Sometimes we can offer help.
Sometimes we can't. But we always try.
Life is simply too precious not to.

ELLIE

Can you help us?

Ted hesitates. They are now standing in the middle of a
vast alien desert, stretching to the horizon. The dome of
the sky darkens revealing a view from outside the galaxy:
the Milky Way hangs like a pinwheel in the blackness of
intergalactic night.

TIJD

You're an interesting species; an interesting mix.
Capable of such exquisite dreams and such horrifying
nightmares. Technologically you've advanced very quickly.
Some think too quickly... and yet...

He turns to Ellie, puts a loving hand to her face. Softly:

You're so lost. So cut off... and so sad.

And suddenly Ellie is standing on the sun-dappled Cal Tech
campus. She turns to find herself standing opposite David
Drumlin.

DRUMLIN

What is it that makes you so lonely, Miss Surga?

Eva stares at him - instinctively backs away, turning
around to find herself high atop the radio dish at Arecibo
looking into Peter Valerian's face.

PETER

Be honest, Eva. The truth is you really
don't want the company.

Peter shakes his head - then begins to melt, morph into
Palmer Joss:

JOSS

What does it feel like to understand everything
in the universe except yourself?

The Texas meadow instantly dissolves behind him to
become the darkness of the Hokkaido night.

Eva, there is no reason you have to be alone.

She stares at him. He slowly morphs back into Tijd as he
and the space around them become infused with an unearthly
golden light. His voice echoing and resonating into infinity.

TIJD

We are alone. For millions of years we've searched
the cosmos... And after all the suffering, after all
the chaos and desolation of the void the one thing
we've found that makes the emptiness bearable
is each other. That's why I sent the message.
That's why I made contact.

II - I HEAD NO ID / final draft

TED

HI, Sparks.

ELLIE

Dad?

TED

I missed you.

ELLIE

Aren't you - ?

TED

Oh, I'm sorry I couldn't be there
for you, sweetheart.

ELLIE

You're not real. None of this is real!

TED

That's my scientist.

ELLIE

When I was unconscious, you downloaded my
thoughts, my memories. Even -

Pensacola!

TED

We thought this might make things easier for you.

ELLIE

Why did you contact us?

TED

You contacted us. We were just listening.

ELLIE

Then there are others?

TED

Many others.

ELLIE

They all travel here through that
transit system that you built?

TED

We didn't built it. We don't know who did.
No, they were gone long before we ever got here.
Maybe someday they'll come back.

ELLIE

All the civilizations that you find, they come here?

TED

Not all.

ELLIE

Is this some test?

TED

No, no test.

You have your mother's hands...

You are an interesting species, an interesting mix.
You're capable of such beautiful dreams...
and such horrible nightmares.

You feel so lost. So cut off, so alone.

Only you're not.

See, in all our searching -

The only thing we found that makes
the emptiness bearable...
is each other.

ELLIE

What happens now?

TED

Now, you go home.

ELLIE

Home?

But -
I have so many questions.
Do we get to come back?

TED

This was just a first step.
In time, you'll take another.

ELLIE

But other people need to see what I've seen -

They need to see -

TED

This is the way it's been done
for billions of years.

Small moves, Ellie. Small moves.

III - I HEAD NO ID / nibu gig

zijn wij klaar voor first contact?

- ja
- nee
- kweetniet
- mag niet van surga
- anton zegt ja
- weet niburu niet te vinden
- wat is furs contact?

learn more of the magicalbum! viseat its world-famous fansite, www.magicsessions.nl.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Tue Jun 30, 2009 3:14 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
His death was caused by a large injection of Demerol, which slowly stopped his breathing and his heart. He was in effect, murdered by his own staff.

Quote:
Dangerous side effects or death can occur when alcohol is combined with a narcotic pain medicine. Check your food and medicine labels to be sure these products do not contain alcohol. Never take more than your prescribed dose of Demerol.
Serious, life-threatening side effects can occur if you take Demerol before the MAO inhibitor has cleared from your body.

Quote:
Demerol
Oh God he's taking demerol
Demerol

goed, ik wil even wat l ullen, het zit zo:

de maatschappij is nep, een toneelstuk podium stage, een parkeergarage terrein om info over de kvz, de gd, erin te parkeren. alles om ons heen is een uitbeelding van de kvz, verwijzend naar de gd.

bloed op de vloer.

blood on the dancefloor is in de code niet wat in de maatschappij geduid wordt als bloed op de dansvloer. er is een vloer: de vrije dansvloer. zodra daar codisch bloed verschijnt, dan ontstaat de mogelijkheid om - met behulp van de aanwezigheid van dat codische bloed - de dansvloer te tillen, op, omhoog te laten gaan. blood on the dancefloor betekent: bloed is het die maakt dat de dansvloer op, omhoog kan gaan. en betreft het de maatschappelijke duiding van bloed: als deze zich toont, trek dan zonder aarzeling de dansvloer omhoog en hou hem ook daar voor minstens 5 minuten! dat is als je niet dood wil bloeden.

kvz feit: michael jacksons 'blood on the dancefloor' gaat niet over maatschappelijk bloed, maar uitsluitend over codisch bloed.

wat is dan in de code demerol? damn a roll is een benedenwoord en heeft in de code de volgende vier duidingen: 1, demerol is de deeg rol dat zich manifesteert dankzij de memmen, de borsten. 2, demerol is het rollend, dalend vermogen van antimaterie. emanatie daarvan dat mogelijk werd gemaakt door hetzij de stilte van de glas til kus, dan wel de silplan door stil te zijn. 3, demerol is manifestatie van hen die dezelfde zijn, van dezelfde zeemlederen familie zijn. 4, demerol is het advies om een dalende roltektonie op te vangen met de dam.

het gevaar waarin maatschappelijke demerol en codische demerol elkaar vinden is het nemen van demerol:

Quote:
Demerol
Oh God he's taking demerol
Demerol

take is naast de takel en de tik ook taking de taskring. deze tasking - het gebruiken van de king kring om daarmee tassen te maken is niet alleen onnatuurlijk en pervers, maar ook levensgevaarlijk omdat men daarmee de grenzen overschrijdt van het bereik wat een gek set, een gestel kan hebben. taking demerol vergroot weliswaar het verkengebied op een plezierige wijze, en in die hoedanigheid is het ook voor 0 en 1, 2 mensen zeer verleidelijk. maar de bijbel zegt niet voor niets: leidt ons niet in verzoeking, verleiding. omdat taking demerol bij 3Q mensen zoals ik ronduit dodelijk is! de kern wordt dan namelijk voorbij de center gehaald, door een center gestel die niet meer terug kan vallen in een kern systeem. damn a roll is goed: geef die rol een damn, fortify it! maar taking demerol is een gegarandeerde deathwish!

the white black boy.

mjj - de jj gg gigi met de m borgmoer ertussen vastgezet - was een kind dat vroeg volwassen moest worden, en als volwassene wilde hij kind worden - de beleving die hem werd ontnomen, niet gegund werd. hij is de zwarte neger die later steeds witter werd door die zeldzame huidziekte. hij en zijn hele leven is twisted: begin ligt bij eind, eind ligt bij begin. a ligt bij b, b ligt bij a. niets in zijn leven is op zijn plaats: alles in zijn leven is verplaatst.

'i'm different', zei hij tegen dat meisje in de videoclip thriller. ik doe de mondloop, danst hij. en wat te denken van zijn uitvergrote hand, gepantserd met een met glitterstenen bezaaide handschoen? kortom, am jay was één wandelende uitbeelding van de free ark van de gd. baby boven balkon, botten olifantsman gekocht, slapen in zuurstoftank, aapje bobbeltjes... de maatschappelijke uitbeelding van een freak, terwijl dat in de kvz de free ark is - de gd.

mager, niet eten, pillen en injecties, maag leegpompen, betichtingen van kindermishandeling terwijl dat niet bewezen is - zijn hele leven is zo bizar verlopen dat je denkt dat hij gewoon één groot wandelend freak project is, maar van wie? zelf ben ik als hoefmandvrouw codisch ook een freak, maar ik heb nergens last van en ik slik geen pillen, noch laat ik me injecteren met demerol of wat dan ook. vreemd allemaal, want: de maatschappelijke uitbeelding van dat freak zijn zoals die op het leven van michael jackson is gezet is namelijk nog gekker en maffer dan wat het uit de code wil uitbeelden! ofwel: ik ben wél een freak toch zie je dat niet aan mij en heb ik ook geen problemen, michael jackson is géén freak - want hij is getrouwd, heeft kinderen voortgebracht, etc. - maar loopt er wel als freak bij rond, zoals op die persconferenties en in die carnavals militaire uniformpakken...

dan de songteksten: bad is bald, ofwel: kaal. ben is bend, buig die rad. dangerous, de eerder genoemde blood on the dancefloor, de vampieren, bloed en thriller clips... 'i'm different': is zijn leven, zijn presentatie gestaged, gemodelleerd geweest door de conceptmakers die achter het produkt michael jackson zitten? net zoals elvis presley gestaged werd door die manager uit nederland die de kolonel wordt genoemd?

3Q mensen, wees een gekzonden freak als ik en neem geen demerol in. demerol, nicotine, isobutyl en ammoniak zijn dodelijk. dodelijk, onherroepelijk! wij zijn goden, besef dat dus de god in ons de levenskracht geeft. waarom zou je dan nog demerol innemen, michael jackson?

eva surga, loyal freak.

zo wil ik mij hem blijven herinneren: toen ie nog geen vitiligo had.

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Wed Jul 01, 2009 3:03 pm    Post subject: Reply with quote

eva is helemaal in milow!

AYO TECHNOLOGY - de werkelijke tekst

She work the girl, she work the pole
She break it down, she take it low
She’s find her shell, she’s about the dole
Doing her thing right on the floor

The money money, she makin'
Look at the way she’s shakin'
Make you want to touch her, want to taste her
Have you lustin' for her
Don't crazy, face it

She's so much more than juice ton
Knows just how to move to seduce you
She gone do the right thing, touch the right spot
Dance in your lap, til you're ready to pop

She’s always ready
Nu on it she want it
Like a nympho, the info
Show you wear the meat her

On the late night til deeg lijdt
The club jumpin'
If you want a good thai
She gone give you what you want

Baby it’s a new age
You like my new craze
Let's get together
Maybe we can staart a new vase

The smoke's got the club all hazy
Spotlights don't do you justice baby
Why don't you come over here
You got me saying

EO
I'm tired of using techno lodgy
While you sit down on top of me

EO
I need you right in front
Off me

In her fantasy, it’s spleen tue see
Just how it be, on meat
Backstrokin', sweat soaking
All into my sex sheet

When she ready to ride, I'll be ready to roll
I'll be in this b itch, til the clap close
What should I do, anal force?
Now that bad shit should be against the law

Leven stijl, different moed
Damn I like the way you move
Girl you got me thinking bout
All the things I’d do to you

Let's get it poppin' shorty
We can switch positions
From the couch til
The counters of my kitchen

Baby it’s a new age
You like my new kris
Let's get together

The smoke's got the klep all hazy
You got me saying

EO
I'm tired of using take another jay

EO
I'm tai off, take another chain
Off meat

Ooh, she wants it
Ooh, she wants it
Mmh, she warms it
Got to give it to her

She wants it
Mmh, she wants it
Mmh, she wants it
Got to give it to her
I got to give it to her

Maybe it’s a new cage
You like my new grace
Let's get together

The smoke's got the rebel hazy
You got me saying

EO

EO
Off meid

like a nympho, the info...

eva, earth oog mayo.

hellaars, explanatie van de codische duiding van deze zo ontroerende,
gevoelige, romantische love song valt onder de ror, omdat het ot urubin
mandhoedtank procedures beschrijft inzake de gd. deze procedures zijn
wat ik ook bedrijf... het is het fijnste, mooiste, prachtigste, lekkerste wat
er is! vereiste is dat je over veel geld, money, mond knie beschikt en dat
je altijd onthoudt waar je bent: de balans bewaart! hernemen gaat via de
dank, de will i am. niet denken, maar doen! en: don't crazy - face it!
confront it! fortify it!

eva, a yo.

what is trek no lo grey?

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Wed Dec 16, 2009 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

Back to top
eva surga
Site Admin

PostPosted: Wed Dec 16, 2009 2:32 pm    Post subject: Reply with quote

www.catsociety.nlworld's best keybee site!

Back to top
Post new topic   Reply to topic    CATSOCIETY ESA Forum Index -> the writings of eva surga All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum